Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ozfactor skrev:ett bra och biligt slip on till trx:en vart hittar man det? Är personligen mest ute efter ett fetare ljud.
Bergis skrev:mycket bra som kom upp nu.
Goodstuff du som hade lite koll kanske vet om det går att flytta in bakljuset en bit(en sån grej som stör mig)?
TRX-joCCe skrev:jo d ska gå å flytta in baklyset. det är gjort på min, så det inte sticker ut nånting. d var redan gjort på min när jag köpte den, men jag kan kolla upp hur det är gjort nu i helgen. den blir fan så mycke snyggare så.
Ozfactor skrev:finns det nå 2-1 system så man bara behöver ha ett slipon? man borde spara lite vikt då också.
Vad kan man eventuellt förlora på det?
Har du kikat nåt på hojen än?TRX-joCCe skrev:jo d ska gå å flytta in baklyset. det är gjort på min, så det inte sticker ut nånting. d var redan gjort på min när jag köpte den, men jag kan kolla upp hur det är gjort nu i helgen. den blir fan så mycke snyggare så.
K-Micke skrev:Akrapovic har ett 2-1 till TRX.
![]()
Bergis skrev:mycket bra som kom upp nu.
Goodstuff du som hade lite koll kanske vet om det går att flytta in bakljuset en bit(en sån grej som stör mig)?
TRX-joCCe skrev:tjenare
nu har hunnit kolla på lyset.
d gick inte att se så bra om man inte strippade bakänden på all plast, å d ville jag inte![]()
men vad jag såg så behöver man inte såga bort nån plast el. metall.
det verkar som det sitter fasta skruvar i lamparmaturen. de stack ut långt in i det utrymme som finns under kutsen. armaturen var skruvad i bakväggen i det utrymmet mellan ramrören som går där. på andra sidan var plåten till reg.skylten nitad. fick inte håll i en digitalkamera tyvär, men ska försöka få håll i en nu i helgen å då lägger jag upp lite bilder ( lite lättare att förstå då)
du får höra av dig om du vill ha nåt förklarat.
lycka till!
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025