TRX 850 rockar fetast, typ!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ibland är det bra gosigt att ha en gubbhoj, don efter person skulle vissa påstå, och bo i skogen.

Premie för min TRX850 är numer endast 3508 sek för hel/hel. :)

Självrisk på 3000 sek.

Tack Trygg Hansa och Yamaha!

Fattar inte varför de la ned den. De kunde väl uppdaterat motorn tillsammans med TDM och haft en TRX 900 också? Det är en riktigt bra maskin med billig premie och gött ljud.

FireSalle skrev:
Fattar inte varför de la ned den. De kunde väl uppdaterat motorn tillsammans med TDM och haft en TRX 900 också? Det är en riktigt bra maskin med billig premie och gött ljud.

Det snackas ju om en TRX900. Nackdelen med 900 motorn är att då skulle hojen hamna i försäkringsklass sex istället för fem som det är nu. OCh då blir den ju genast dyrare.
Det finns ju en del importerade TRX:er som har högre kW tal i regbevisen och då hamnar de ofta i klass sex.

Kunde väl vara ok med f.kl 6 också. Bilsport&MC skulle t.ex. ändå ta den samt några av de andra bolagen.

Gubbstuff.... jag slår dig i billg försäkring med min nya snikhoj...

620sport = 2700kr helår helförsäkrad :D :D

berggren_martin skrev:
Gubbhoj??

trx är mer bushoj i mina ögon

Flamebait från min sida. Jag tycker TRX:en är busig men det är ju ingen värsting så då är det ju en gubbahoj i mångas ögon. Desto roligare att köra om dem då, om det nu händer.

greven skrev:
Gubbstuff.... jag slår dig i billg försäkring med min nya snikhoj...

620sport = 2700kr helår helförsäkrad :D :D

Nu snackar vi ju motorcyklar och inte trädgårdsredskap. :whip

Last edited:
Skön premie :tummenupp
min touringkawa är faktiskt bara 800 dyrare... hel/hel Känns rätt gött det med. :D

Goodstuff skrev:
Nu snackar vi ju motorcyklar och inte trädgårdsredskap. :whip
Om vi nu ska tala om trädgårdsredskap.Ktm SXC625 -03 1940:- hel/hel och den är inte offroadförsäkrad :tummenupp

greven skrev:
See you on Rörken.... :3freak:smasha

Trädgårdsredskap VS Traktor

Det kanske kan bli verklighet i juli eller augusti då jag hoppas peta in ett eller två besök på gokartbanan.
Traktorer brukar väl med lätthet mosa trädgårdsredskap?

TRX :tummenupp

Om jag nagon gang i en avlagsen framtid tar mitt fornuft tillfanga och skaffar en billigare moppe sa ar TRX valdigt hogt pa listan over tankbara kandidater att ta Tillerns plats.... men det hander nog aldrig :crash ;)

Forresten, vad tycker du om Wilbersdamparen?

Last edited:
J-Bone skrev:
TRX :tummenupp

Om jag nagon gang i en avlagsen framtid tar mitt fornuft tillfanga och skaffar en billigare moppe sa ar TRX valdigt hogt pa listan over tankbara kandidater att ta Tillerns plats.... men det hander nog aldrig :crash ;)

Forresten, vad tycker du om Wilbersdamparen?

Wilbersdämparen ser jättefin ut i sin kartong. Har inte haft en sekund över för hojen den senaste tiden. Kanske ikväll.....

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026