Trovärdig rapport från Linköping och så....

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Här kommer den alltigenom sanna och ärliga rapporten om vad som EGENTLIGEN hände i Linköping........

Kolla under nyheter på www.superbike-racingteam.se

SENASTE NYTT!! Miinin avslöjas och andra intressanta världshändelser... SENASTE NYTT!!!

Bifogat

• linkoping4.jpg
    linkoping4.jpg
    29.1 KB · Visningar: 153
Last edited:
Om det inte hade varit för den där gratis puckon, så hade jag trott på det. Det fattar väl vem som helst att Pucko inte skänks bort.

/D

Strider skrev:
Fullkomligt lysande rapport. :tummenupp

XENO har redan sålt in sina tjänster som kommentator på Eursport efter avslutad rr karriär.

Bävar inför framtiden gör oxå Jan Leek på Bike, ingen vill läsa hans kåserier längre nu när Xeno är varm i kläderna.

Varför stanna vid så blygsamma visioner. Jag ser ledarskribent och akademieledamot framför mig. :jisses

Edit: riktigt kul faktiskt!

Last edited:
Strider skrev:
Fullkomligt lysande rapport. :tummenupp

XENO har redan sålt in sina tjänster som kommentator på Eursport efter avslutad rr karriär.

Bävar inför framtiden gör oxå Jan Leek på Bike, ingen vill läsa hans kåserier längre nu när Xeno är varm i kläderna.

Ja, jag tyckte det var konstigt när han återigen stod och hängde utanför min portuppgång i morse. Han hade någon sorts brun papperspåse också som han hade stoppat ner högerhanden i , undrar vad det kan ha varit i den...
Kanske tänkte han ge mig ett äpple eller någon liknande fallfrukt? Men han bara mumlade något om att:
-...mummel..din dag kommer...mummel mummel... du skall få se vem som..mummel mummel...måste gå..mummel..bada katten...mummel....

Jäkligt konstigt det hela....?

Madhonda skrev:
Fan...det är humor på hög nivå.....!! :D :tummenupp

Humor? Det är sant, det såg du väl själv för tusan.... :kocko

Och vänta bara till Falkenberg i helgen... då blir det ännu värre!!! :tungan

XENOMORF skrev:
Humor? Det är sant, det såg du väl själv för tusan.... :kocko

Hmm...när jag såg att det närmade sig blåflagg för din del...började jag för fan nästan att gråta!! :7peta Kunde lixom känna hur ledsen du va...:tungan

//Madxenofan

Madhonda skrev:
Hmm...när jag såg att det närmade sig blåflagg för din del...började jag för fan nästan att gråta!! :7peta Kunde lixom känna hur ledsen du va...:tungan

//Madxenofan

He he.. så farligt var det inte, var nog mer irriterad än ledsen egentligen, men det är ju bara att ta nya tag, det är tur att man inte lever på det här för då hade det blivit nudlar varje dag... :D

Fast man kör ju som en ¤#%#& och det är det som irriterar en, när man känner att man borde kunna bättre!

Skit samma, man kan ju alltid :yoparty i depån i stället!

XENOMORF skrev:
Fast man kör ju som en ¤#%#& och det är det som irriterar en, när man känner att man borde kunna bättre!

Skit samma, man kan ju alltid :yoparty i depån i stället!

Du KAN ju köra tuffare... än mesandet du höll på med på i Linköping.. seså... :fatta! det är bara att skärpa till dig...!! :)

jo..det kanske hjälper om du super bort "spärrarna"... :fyllisar ;)

metallgutten skrev:
Bra rapport - kul när det går så bra, och vilken tur Ni har - verkligen :tummenupp

Tack! Känns så jävla bra ba...typ allt o så! Fan ba, ja menar typ, skitbra ba! Å han ba liksom..på yttern..fy fan va...sicken jävla rökare! Vänta ba till Falken typ :yoparty

Tja!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...