Mxburn
pilljocke
Tjena folket!
Tänkte kolla om det är nån som har koll på hur lång skruven till trottelstoppet ska vara, ska in på besiktning denna månad och uppkörning nästa, så tänkte göra en att sätt i så det inte blir några sura miner.
Och nu när jag ändå har gjort en tråd kan man ju passa på att fråga hur ni åker till besiktningen?
Har 18/21 fälgar med ej godkända däck och,
motardfälgar med godkända däck, men då stämmer det ju inte med reggbeviset.
Och backspeglar?
Har nu ett par backspeglar på nu med ett par fula hemmagjorda fästen(alubit runt styret), går det igenom, eller ska jag plocka av skiten?
Hoppas jag kan få lite hjälp /Jocke
Tänkte kolla om det är nån som har koll på hur lång skruven till trottelstoppet ska vara, ska in på besiktning denna månad och uppkörning nästa, så tänkte göra en att sätt i så det inte blir några sura miner.
Och nu när jag ändå har gjort en tråd kan man ju passa på att fråga hur ni åker till besiktningen?
Har 18/21 fälgar med ej godkända däck och,
motardfälgar med godkända däck, men då stämmer det ju inte med reggbeviset.
Och backspeglar?
Har nu ett par backspeglar på nu med ett par fula hemmagjorda fästen(alubit runt styret), går det igenom, eller ska jag plocka av skiten?
Hoppas jag kan få lite hjälp /Jocke