Tror ni han klarar det?

Det går ju att göra med skoter. Men det är nog inte så djupt på det stället. Isen smälter ju snabbare på grunda ställen pga. den dubbla uppvärmningen som det blir.

Det beror ju på hur fort han kör. Kör han i 200 kanske han klarar det,
men klarar han det inte, :kocko och kör i 200 så lär han ju bli mer än blöt om öronen.

Vastrix skrev:
Det går ju att göra med skoter. Men det är nog inte så djupt på det stället. Isen smälter ju snabbare på grunda ställen pga. den dubbla uppvärmningen som det blir.

Går att göra med skoter... sant...
går även med båt...
men med den maskinen???
synd att vi inte fick se fler bilder....

tror oxå att han klarade det,fyra breda däck med lågt tryck grejar det där lätt om föraren bara lutar sig lite bakåt.

Han måste köra väldigt snabbt om han ska klara det. Skulle han flyga in i skogen sen då eller? Photoshop?

Jag har en film på en kompis som kör över en sjö på ca 100 meter med en Suzuki rm 250! (cross) det gick två gånger!! :tummenupp

Teo skrev:
Jag har en film på en kompis som kör över en sjö på ca 100 meter med en Suzuki rm 250! (cross) det gick två gånger!! :tummenupp

Vad hände tredje gången då?

iommi skrev:
Vad hände tredje gången då?

Haha, det blev bara två försök. Men första gången hade han inge anong om hur det skulle gå men det gick. var finns ett utrymme där man kan lägga upp en film då?

Teo skrev:
var finns ett utrymme där man kan lägga upp en film då?

Hur stor e den?
Om du har icq så kan jag lägga upp den i några dygn....
Har du inte icq så vete fan hur vi ska fixa det. Jobbigt att maila filmer.

Teo skrev:

Jag har kört ca 2 kilometer med cross på sjön ute hos föräldrarna. Och på bakhjulet!!! Men det var ju is då också.... :) Antar att det var det när din polare körde också, eller så var det möjligtvis 2 cm djupt?

Back