Tror ni folk flinade?

Najjklas

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2010
Hoj
Thunderace -97
Går i tankarna på att köpa ny hoj men vet ännu inte vad jag vill ha. Var ju tvungen o testa farsans 1500 för att känna på denna typ av hojar.. (Kom ganska snabbt underfund med att glidare inte är nåt för mig)

Jag kan ju säga att jag fick ordentligt många flin och tummar-upp av folk på gatorna. Kanske är det stället som inte matchar? :)

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    32.2 KB · Visningar: 1,141
Nästan lika fint som när min bror satt i helställ på en guldvinge.
Fy fan vad jag garvade när ja tittade i backspegelen och såg intergralhjälmen sticka fram bakom bollplanket.

skulle sett mig på en polares gamla Royal Einfield i fullt skinnställ + integralhjälm förut då :) "Du, det skär sig lite stilmässigt det där" var det första han sa när jag stannade

Crosshjälm på valfri hoj som inte är grusvänlig ser jäkligt ohäftigt ut :D

Och crosstövlar är då bara pricken över i.

Håll utkik på stadens gator för ett gott skratt, brukar köra gathojen till garaget där offroaden står iförd grusmundering... :D

Mötte ett gäng customåkare igår, den sista i raden hade tröja över stället à la "tuffa killarna på motard" och crosshjälm.

Det fick iallafall mig att titta till en extra gång :)

Klockrent... Din puck på ryggen måste förbättra aerodynamiken med några 100 procent... :D

såg en liknande grej förra året, fast tvärt om.. En kvinna med fransar på byxa och jacka med öppningsbar integralhjälm med hakan uppfälld, körandes på en R1 från sent -90tal. :gnissla

bra att du i alla fall försökte lätta upp din farsas luftmotståndmotorcykel:tummenupp Den vindrutan gick minsann inte av för hackor! Krävs nästan vindrutetorkare:confused:

Han som köpte min BMW s1000rr häromdagen körde hem den i sina Harleycustomkläder.... såg rätt sjukt ut det med..

Pluspoäng för att du provade en helt annan typ av hoj innan du köper nytt. Ibland måste man vidga vyerna. Är själv lite sugen på att prova den typen just för att se varför det fortfarande finns efterfrågan.

Att du snart kom till insikt att det verkligen inte var något för dig är bara positivt, nu vet du :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph