Tror ni denna slår?

Men neeeeej. Kommer att köpa en sån också.. har fan inte råd. haha

MikkE skrev:
Men neeeeej. Kommer att köpa en sån också.. har fan inte råd. haha

:tummenupp

Vänta med det. Jag vet på måndag om vi ska ta in sådana. Kan bli bättre pris på dom under förutsättning att italienarna inte tar hutlösa pengar för exporterna.

acura skrev:
Skulle funka att ha som komplement till laptop och PDA. Lite habegär väcker den allt.

Känns nästan som att den slår ut det. Ganska fett rejält också. :Bugar

acura skrev:
En modern PDA slår den inte ut. Den är lite förstor för att kunna ha med sig överallt tyvärr.

Som ett dvd-fodral är den ju. Tror jag hade haft med den precis överallt. När jag skiter, äter middag, sover osv. :D :D

Jag förstår vad du menar dock hade jag aldrig använt en PDA igen efter att jag kört smartphones på jobbet i ett halvår. Funkar knappt att gå tillbaka till vanliga mobiler ju... :huvet

Det är bara det att den är tjockare än 2 dvd-fodral. Men anledning till att jag skulle vilja ha den som ett komplement till PDA är passningstiden en PDA slår ju den ganska stort när det gäller passningstid. Men visst är den läcker, det hade inte skadat om den var max 20mm tjock då min laptop är lika tjock som den.

acura skrev:
Det är bara det att den är tjockare än 2 dvd-fodral. Men anledning till att jag skulle vilja ha den som ett komplement till PDA är passningstiden en PDA slår ju den ganska stort när det gäller passningstid. Men visst är den läcker, det hade inte skadat om den var max 20mm tjock då min laptop är lika tjock som den.

Ähh tjock och tjock. Man måste se till helheten och den tycker jag iaf är extremt liten. Med alla funktioner den har dessutom. Ojojoj!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg