Tror du att du är rik?

"köpa medeltida by för att leva ut sina fantasier"

Fanns det pedofiler på medeltiden? :rolleyes:
Eller vilka fantasier pratar vi om här, kan det vara den med apan.

D e ju kul för honom. Han har ju pengarna så varför inte.

Hade jag haft tillräckligt hade jag köpt jordklotet. Tydligen kan man köpa städer ju så varför inte hela planeten?

750RR

maverick_750rr skrev:
D e ju kul för honom. Han har ju pengarna så varför inte.

Hade jag haft tillräckligt hade jag köpt jordklotet. Tydligen kan man köpa städer ju så varför inte hela planeten?

750RR

Jantelagen du vet...

Han skulle väl ändå lägga ner pengarna på renoveringen av staden eller nåt? Och sen låta vanliga människor bo där osv.
Så jag tycker det låter som en bra ide, ungefär som när svenska staten lägger ner pengar på att renovera allmäna badhus osv, ingen större skillnad....

Men nu vet jag att det finns alltid några som stör sig på jackson så det är givetvis ingen bra ide detta. Men hade det varit pierce brosnan som skulle lägga ner pengar på det så hade det givetvis varit mycket bättre :rolleyes:

*jag är inget fan av jackson, vill bara klargöra det :D*

Det är nog inte för inte han har fått smeknamnet "whackoJacko" killen är ju ding.

Föresten, var det inte Bill Gates som funderade på att köpa Polen? :crash

DumDum skrev:
Det är nog inte för inte han har fått smeknamnet "whackoJacko" killen är ju ding.

You name it!

Snubben är juh överstörd, jag skulle bygga en
egen racingbana, ha ett stall med bra förare sen
sitta och dricka paraply drinkar och titta på
bara köra när det var xtremt fint väder =PP

DumDum skrev:

Tror det var irland!
Han hade iaf för några år sedna en årsikomst som var högre än irlands BNP :D

Majkel Jäkksån RÅKKAR :rock

Skulle åxå köpa allt jag vill ha om jag hade stålar.
Alla hojar jag vill ha, banor runt om i detta land, bilar, bjuda på feeeta fester osv. så länge pengarna räcker :D

Benjamin skrev:
Hee hee... :tummenupp

För övrigt har inte MJ såå jävla mycket pengar kvar har jag hört... Fast det är kanske också snack.. :rolleyes:

I dokumentären om han sa han att han hade runt 1 miljard DOLLAR. Så han har nog en del att röra sig med...

Medetida prins, feodalsystem, tionde, slott, fängelsehåla, Iron Maiden(ett tortyrredskap för er som inte vet det), Korståg, häxbränning...............

Vilken fantasi är det han vill leva ut egentligen?

Hagster skrev:
I dokumentären om han sa han att han hade runt 1 miljard DOLLAR. Så han har nog en del att röra sig med...

När jag var i USA senast såg jag ett inslag på TV om honom och där sa dom att han har inkomster på 20miljoner dollar/år och 40miljoner dollar i utgifter per år. Men å andra sidan så har han väl köpt rättigheterna till nästan varenda Beatleslåt. som han nog får loss en del pengar för om han skulle sälja.

från yttre rymden

som jag skrev i min gamla tråd:MICHAEL J är inte helt hundra,där dår inte hissen hela vägen upp.

Nyheter
Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025