trollstigen geirganger och stryn v31 nån som är på?

LORD HUMUNGUS

RIDERS DOD
Gick med
23 Apr 2008
Hoj
KAWASAKI ZX10R
275181[/attach]

275182[/attach]

275181[/attach]

275183[/attach]

275184[/attach]

275187[/attach]

Bifogat

• PICT2071.jpg
    PICT2071.jpg
    255.7 KB · Visningar: 119
  • PICT2090.jpg
    PICT2090.jpg
    237.9 KB · Visningar: 110
  • PICT2154.jpg
    PICT2154.jpg
    235.4 KB · Visningar: 105
  • PICT2193.jpg
    PICT2193.jpg
    250.5 KB · Visningar: 101
  • PICT2211.jpg
    PICT2211.jpg
    246.1 KB · Visningar: 109
  • PICT2194.jpg
    PICT2194.jpg
    231.8 KB · Visningar: 82
  • PICT2138.jpg
    PICT2138.jpg
    232.5 KB · Visningar: 89
  • PICT2251.jpg
    PICT2251.jpg
    244.8 KB · Visningar: 81
Last edited:
Inte vecka 31, men vi är 14 st åker iväg vecka 23 -> kommer inte bli tråkigt alls!! Första stopp blir Hemsedal sedan får vi se:tummenupp:yoparty

Japp inga avåknings zoner..
ta det lungt snuten e tokig, har varit till åhndalsnes 2 vänder, så jag står över

det är rätt kul att se folk i turistbussarna när dom lutar sig inåt i bussen och ser livrädda ut att den ska åka över kanten:D

Berätta lite mer om rutten.
Boende, fart:D, hur många åker ?

Nyfiken.:tummenupp

Berätta lite mer om rutten.
Boende, fart:D, hur många åker ?

Nyfiken.:tummenupp[/QUOTE vi är 2 st som spika det här igår lite spontant ,jag har åkt där ett par gånger förr men vi tänkte väll åka så lång det går upp på svenska sidan och ta en övernattning i idretrakten kanske, det är så jävla dyrt inne i norge men det blir en hotelnatt där med i geirganger tror jag, där kan man käka och ta en bira nere i hamnen på kvällen , resan tar inte mer än 3-4 dagar det beror på vad vi gör det till men 2 dagar körning i norge blir det iallafall, tankväska med det nödvändigaste bara :)

Jävlar va fint de är där:) Har spikat min resa nu iaf, bara vädret håller.

Ni som har åkt där, hur finns det med bensinstationer ute på vischan? Min räckvidd är ju ca 20 mil, tänkte köra in via arvika och via ringsaker rakt upp till trollstigen, geiranger och hem via oslo. Har googlat som en tok på bensinmackar i norge men utan framgång.

Hur brukar det vara med hastighetskontroller längs vägarna?

Vad är det som är så märkvärt dyrt, mat? Bensin är väl bara nån krona mer eller vad ligger soppan på?

Jävlar va fint de är där:) Har spikat min resa nu iaf, bara vädret håller.

Ni som har åkt där, hur finns det med bensinstationer ute på vischan? Min räckvidd är ju ca 20 mil, tänkte köra in via arvika och via ringsaker rakt upp till trollstigen, geiranger och hem via oslo. Har googlat som en tok på bensinmackar i norge men utan framgång.

Hur brukar det vara med hastighetskontroller längs vägarna?

Vad är det som är så märkvärt dyrt, mat? Bensin är väl bara nån krona mer eller vad ligger soppan på?

1 pizza å en öl 200 nok ungefär 240 svk

Last edited:
J

Jag åkte med Monstret där förra året. Med en aktionsradie på 18 mil mellan tankningarna, så var det inga problem. Men stödtanka så fort du ser en mack om du ska ut i obygden o åka. Sen var det ganska billigt att hyra en hytte på en camping, iallafall under lågsäsong.

Har hyrt en stuga för första natten i Hemsedal (vecka 23). Den är på 155 kvadrat med 12 sängplatser för 1200 nkr.

eller så grillar vi ett får ! såna springer det runt lite här och där lösa :D

Då är det nästan spikat att Icko vill hänga med.:D

Låter som en skitkul tripp
Pm,ar nummer om det är ok så kan vi surra mera.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP