Trollhättetråden "samåkningar"

Oj då nu skriver vi om varandra lite......

Jag och Pucko är vid Shell 14.00.....ItePiru du hinner dit också.....

EDIT: Och vi åker förbi vid 16.00 igen.....

Last edited:
Ronnie skrev:
Kul med lite beröm :) de va Sweed här på Sporthoj (han kan sina saker den jäkeln)

Kolla filmerna i min signatur om du gillar motard :banana polaren med kameran har jobbat på kusen hela sommarn så de har inte blivit nått filmande alls, men får dra ihop lite matrial te en film till innan sommaren e slut.

Hehe, har kollat nu.. Och man känner ju igen ställena det körs på! :)

Får väl börja busa jag med sedan, om man lyckas få det där förbannade kortet. Två dagar kvar tills uppkörningen.. Sedan är det ju frågan om en 125:a platsar. :rolleyes: :) Om inte annat blir det väl tyngre grejer (motard of course) till nästa säsong!

AxlySM skrev:
Hehe, har kollat nu.. Och man känner ju igen ställena det körs på! :)

Får väl börja busa jag med sedan, om man lyckas få det där förbannade kortet. Två dagar kvar tills uppkörningen.. Sedan är det ju frågan om en 125:a platsar. :rolleyes: :) Om inte annat blir det väl tyngre grejer (motard of course) till nästa säsong!

Får gärna åka med,, har 2 st 125 som gillar o hänga på allt för sällan Rachid heter en om du kanske känner honom? när vi kör i genom stan brukar de ju alltid dyka upp massa "Tuffa" mopeder som vill utmana oss i röd ljus race :hihi , men kan inget göra än o skratta...
Lycka till med uppkörningen.

Någon som vill åka runt 10-11 tiden i morgon morra? 8/15

Behöver vara hemma runt 15:00 igen!

Ronnie skrev:
Får gärna åka med,, har 2 st 125 som gillar o hänga på allt för sällan Rachid heter en om du kanske känner honom? när vi kör i genom stan brukar de ju alltid dyka upp massa "Tuffa" mopeder som vill utmana oss i röd ljus race :hihi , men kan inget göra än o skratta...
Lycka till med uppkörningen.

Tackar! Känner honom inte men vet vem det är.. Såg honom senast i full mundering på Bike-dagarna (ett ganska bra tag sedan alltså). Har dock inte sett vad han kör för något?

Skall se till att klara uppkörningen, så det blir något åka av i år. Sedan skulle det ju vara ytterst önskvärt med LITE bättre väder, nu när vi ändå har så billig bensin. :rolleyes: :tungan

Ronnie skrev:
Du som åker runt på en Duke i stan??
Du får ta o åka med oss med motarden, idag för en gång skull körde vi ca 15 mil, riktigt roligt, va ute från 11-18 idag.

Nepp det är nog inte mig du sett, men jag åkte på en duke i helgen. Antar att du menar en snubbe som brukar dra runt på en svart duke i stan, ser han rätt ofta.

Min hoj blev stulen, en corona lackad gsxr 600 så nu har jag inget eget att åka på.. :huvet

Last edited:
Yamahans skrev:
Nepp det är nog inte mig du sett, men jag åkte på en duke i helgen. Antar att du menar en snubbe som brukar dra runt på en svart duke i stan, ser han rätt ofta.

Min hoj blev stulen, en corona lackad gsxr 600 så nu har jag inget eget att åka på.. :huvet

SHit, tråkigt, sett den corona gixxern förra sommaren rätt mycket i stan, hoppas de löser sig med försäkrings bolag o så smidigt.

Yamahans skrev:

Hur går det för dig Julle. Bilen på sne, hojen stulen å duken sprutar olja?!?!? :confused:

Som jag sa i Stenungsunds tråden!

:7peta Finns det intresse för körning i morgon 8/16 runt 17:00

Jag och en jobbarkompis skall åka!

:tummenupp

Gargo skrev:
Som jag sa i Stenungsunds tråden!

:7peta Finns det intresse för körning i morgon 8/16 runt 17:00

Jag och en jobbarkompis skall åka!

:tummenupp

Klart som korvspad! Skall bara fixa kortet på förmiddagen.. :rolleyes: :hihi

AxlySM skrev:
Klart som korvspad! Skall bara fixa kortet på förmiddagen.. :rolleyes: :hihi

Det fixar du säkert :squid
Jag håller tummarna för dig :tummenupp
Vi hörs här i morron då.

Någon annan som vill med? :yoparty

Se där ja kul att det finns lite liv i det annars så oerhört tråkiga 0520 :mad:
Hur ser det ut med körning till helgen. Själv har man svårt att åka på vardagarna i varje fall innan kl 17.00
Dock kör jag som en mes bara så ni vet :)

Marals76 skrev:
Se där ja kul att det finns lite liv i det annars så oerhört tråkiga 0520 :mad:
Hur ser det ut med körning till helgen. Själv har man svårt att åka på vardagarna i varje fall innan kl 17.00
Dock kör jag som en mes bara så ni vet :)

Om du vill så kan vi mötas runt 17:30 - 18:00 om det passar mesen bättre :D

Kompisen slutar jobbet kl 16:00

"Är det bara jag som tycker att forumet just nu är skit SLÖTT?"

Denna tråden är mest levande just nu så jag säger som följer!

I morgon KL. 17:00 8/16 möts vi på SHELL i city thn.

Marals76 om du vill med och inte kan komma innan 17:00, Skriv ett mess när du kan komma så kan vi möta upp dig eller nått!

Vädret skall ju vara kanon med! :tummenupp

Vi som åker:
1. Gargo
2. Johan på en honda hornet
3. AxlySM :confused: :tummenupp
4. Marals76 :Bugar
5. DU!! :hej

Haha, det är inte sant.. Dragkedjan på min Halvarsson-jacka gick av förut. Alltså själva grejen som för allt samman. :tungan

Kvalité för 4000 spänn? Använd ett fåtal gånger bara. Hm, aja, har en kompis att låna jacka av i alla fall. Får leva med att det inte matchar lika bra helt enkelt. :banana

Hoppas vi synes imorgon, det verkar bli bra väder!

Kul att lite annat trollhättefolk vill ut och åka :tummenupp

1. Gargo
2. Johan på en honda hornet
3. AxlySM
4. Marals76
5. Pucko
6. Chili

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...