Trollhättetråden "samåkningar"

Är det någon som är sugen på en liten fika tur med bus och lek i morgon???
13.30 Shell???

1. smurfen
2.
3.

Hallå på er Smurfen, Itepirru och trollhättegänget. Jag hade givetvis kul så länge min tur varade idag. Men nu till nåt helt annat.

Skulle var kul med en telefonlista på vårat "åkgäng" och kanske era riktiga namn vi slipper heta våra alias. Och ja, ni vet ju själva vilka av er jag menar, jag börjar.....

1. Chili - Linus - 073-980 14 55
2.
3.

chili skrev:
Hallå på er Smurfen, Itepirru och trollhättegänget. Jag hade givetvis kul så länge min tur varade idag. Men nu till nåt helt annat.

Skulle var kul med en telefonlista på vårat "åkgäng" och kanske era riktiga namn vi slipper heta våra alias. Och ja, ni vet ju själva vilka av er jag menar, jag börjar.....

2. ItePiru - Mika - 070-585 49 49
3.

chili skrev:

2. Itepiru - Mika - 070-585 49 49
3. smurfen - Peter - 070-827 26 11

I morgon hade varit kul :banana
Hmm 13:30 kan bli tajt för min del.. ska försöka komma dock. Någon måste ju vara bromskloss :hihi

2. Itepiru - Mika - 070-585 49 49
3. smurfen - Peter - 070-827 26 11
4. marals76 - Marcus - 070 33 99 075

Last edited:
Ja turen var trevlig igår men faaaan vad sne jag blev på pissevägen med grus sträckor och hål i vägen och ojämt som fan.Men killen med R1 visa ju otroligt bra vägar sista biten,aldrig åkt där innan och det var jäkligt trevliga kurvor med bra sikt och jämn och fin väg och fin natur också och inte bara träd bredvid vägkanten.

Nybörjare-Marco är namnet och mobilnr..070-40 20 142...ring INTE om problem med bilar bara*s*

Vart är det tänkt att turen går idag? Någon som har en tidsuppfattning om hur lång tid det kan ta?
Vart körde ni igår?

Marals76 skrev:
Vart är det tänkt att turen går idag? Någon som har en tidsuppfattning om hur lång tid det kan ta?
Vart körde ni igår?

Har vi inga bättre förslag åker vi troligtvis till Gustavsberg (Café Snäckan) vilket det finns flera alternativa vägar till.... Backamo, Öresjö, Frändefors osv... Idag antar jag att det blir lite lek och skoj ute vid Båberg också...

I genomsnitt är nog våra turer 15 mil, varar i 3,5 timme och innehåller minst ett fikastopp :lol :lol :lol

Turen igår var jag inte med hela vägen men jag lär väl få höra hur den gick senare idag.... :hihi

Marals76 skrev:
Vart körde ni igår?

Förmodar att turen går mot gustavsberg i uddevalla..fint och litet mysigt ställe att fika på.Om inte ngn annan har ngt bra ställe,turerna brukar bli ett antal timmar för bara fika tar ju ett par timmar när vi "smalar" om ditten och datten..du vet..vi pratar om kyrkan,hur kul det är att jobba och framförallt att folk tjänar för bra idag på sina arbetsplatser

Nybörjare skrev:
Förmodar att turen går mot gustavsberg i uddevalla..fint och litet mysigt ställe att fika på.Om inte ngn annan har ngt bra ställe,turerna brukar bli ett antal timmar för bara fika tar ju ett par timmar när vi "smalar" om ditten och datten..du vet..vi pratar om kyrkan,hur kul det är att jobba och framförallt att folk tjänar för bra idag på sina arbetsplatser

Aldrig fel att skälla på den ekonomiska eliten som gör allt för att hålla nere våra löner pga något som kallas för inflation :fatta!
Synd att mitt nya skinnställ ej har hunnit komma.
Ja ja det går lika snabbt/sakta i goretex :)

pucko skrev:
Ska ni åka backamo så ta det försiktigt. Ligger en hel del grus på vägen körde, den sträckan igår
Oki... då föreslår jag nog över Frändefors hem - hamnar ju lägligt vi Båberg då....
Varför ska inte du med då....Pucko :kocko

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...