T.o.m Uddevallare är välkomna men vid den tiden på dygnet är det inte vanligt att vi sticker ut o kör...
Mestadels på helgerna.
Kolla gärna in på THN siten som vi länkat till för mer info.
Btw tog premiärturen idag![]()
Det är taget

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
T.o.m Uddevallare är välkomna men vid den tiden på dygnet är det inte vanligt att vi sticker ut o kör...
Mestadels på helgerna.
Kolla gärna in på THN siten som vi länkat till för mer info.
Btw tog premiärturen idag![]()
Om man bor i Uddevalla men jobbar i Trollhättan.. är det ok att hänka då?
Nej men, kvällskörningar.. typ vardagar efter åtta är intressant.
Välkommen hit
Jag hänger bara här på sporthoj. Lägger ut min körningar i trollhättetråden här om någon vill hänga med. (om ni vågar åka med en tjej![]()
![]()
)
Ska du ut efter 8 på kvällen lägg in en tråd här jag hänger gärna med om jag kan.
Låter toppen! Håller vädret i sig så kommer jag att ta en tur från Skaftö (där jag har min MC om vintern) till Trollhättan imorgon em.
Dock är jag ingen speed-devil. Ganska ny åkare så jag tar det lugnt o kör efter som det kommer.![]()
Tina och Peter! Jag mötte er med bilen inte bara en, utan TVÅ gånger. Jag blev inte alls avis.![]()
haha, se där... ställ på maskinen o kom hit o åk lite, 12 grader o nästan ingen blåst, rätt så bra förutsättningar
ps vart mötte du oss? ds
Det värsta är att den är påställd och försäkrad och har varit det hela vintern; alltså jag KAN ut och köra.... men fälgarna har inte varit såhär svarta sen jag köpte den...![]()
Mötte er först i Vargön, fyrkanten. Ni åkte mot vänersborg. Sen mötte jag er även lite senare på 45:an. Jag vill köööööööra !![]()
Finns massa fina vägar i närheten av lilla edet, ljukile mm.![]()
kan ju vara kul att köra med lite nytt folk, vet någon hur vädret blir nästa vecka, kan alla dagar efter 16 om någon e sugen på en tur, tror att är fler från u-a som följer med.![]()
Någon som ska ut och åka imorgon Lördag???![]()
Har ju fixat gaffelbenen och nya däck nu.
Blir lugn körning ska slita in mina nya Dunlop qualifier som spökriddaren rekommenderat
![]()
![]()
Jag ska nog ut och köra idag bara vädret blir lite bättre, mulet och blåset som fan här i u-a juust nu. Men dom har ju lovart 14grader och lite molnigt så man får väl vänta och se. Var planeras det körning? och när isåfall?
Det blir nog en tur i alla fall runt 15,00 tiden, måste ju få vrida rullen lite: )
vi tänkte åka mot Alingsås o testa en väg som hittades i slutet på förra säsongen, häng på , vi kollar av här i tråden runt 14.00 hur det blir mvh P
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |