Trollhättetråden "samåkningar"

Åker ni förbi Vänersborg när ni åker mot Håverud så kan jag tänka mig att hänga på. Måste fixa barnvakt först bara, men det ska nog lösa sig :)

Vädret ska väl vara helt OK i helgen har jag hört, får väl hoppas att det blir så!

Mc Carlsson skrev:
Åker ni förbi Vänersborg när ni åker mot Håverud så kan jag tänka mig att hänga på. Måste fixa barnvakt först bara, men det ska nog lösa sig :)

Vädret ska väl vara helt OK i helgen har jag hört, får väl hoppas att det blir så!
Vi åker nog inte in i Vänersborg.. De blir nog småvägar utanför,men du kan ju ringa mig på sönd vid 10,30 ung så kan vi se om vi kan träffas längs vägen
0705-118 296 Perra

Arons Mc skrev:
Vi åker nog inte in i Vänersborg.. De blir nog småvägar utanför,men du kan ju ringa mig på sönd vid 10,30 ung så kan vi se om vi kan träffas längs vägen
0705-118 296 Perra
Kan möta upp längs vägen, Båberg eller i stort sett vart som helst. Vill inte behöva dra ner till Uddevalla bara, blir lång resa ändå för mig. Slår en signal om jag kommer loss då :tummenupp

Leif / Mc Carlsson.

Eas skrev:
Hörde att du la dig pga kalla däck! Tråkigt!! Hur gick det med dig/hojjen??

Det gick bra med mig :tummenupp Hojen behöver en ny fotpinne + vänster
motor kåpa och olja + filter sen skall den sova över vintern.

Rondeller

smurfen skrev:
Det gick bra med mig :tummenupp Hojen behöver en ny fotpinne + vänster

Det var bra att det inte blev värre.. :)
Tar det alltid lugnt i rondeller pga olja o.d :fatta!

Eas skrev:
Jopp! Är det väder så åker vi. Dom ändrade tiden till 10.30 på torget i Uddevalla, så vi får åka från Shell/THN runt 10 då??
/Andreas
Det låter bra :tummenupp
Bara att hoppas på bra väder....

smurfen skrev:
Det gick bra med mig Hojen behöver en ny fotpinne + vänster

Fan va surt. Tur att du klarade dig utan skador.

Eas skrev:
Jopp! Är det väder så åker vi. Dom ändrade tiden till 10.30 på torget i Uddevalla, så vi får åka från Shell/THN runt 10 då??
/Andreas

Jag är med, bara vädret är hyfsat.

Eas skrev:
Snackar vi Kungstorget eller??

Shell 10.00

1. T-mannen
2. Eas
3. ItePiru
4.
5.

Jag är hemskt gärna på, om det går att hänga på med en xr650. Och isåfall, går det att mötas upp någonstans med någon innnan? Hittar inte så värst bra. :banana

Ben skrev:
Jag är hemskt gärna på, om det går att hänga på med en xr650. Och isåfall, går det att mötas upp någonstans med någon innnan? Hittar inte så värst bra. :banana
Vi träffas på Shell/THN kl. 10. ALLA är välkomna! Ju fler desto roligare!! :tummenupp

Sm åkning idag? hälften stunt åkning hälften småvägar.. Jag o polaren blir det än så länge.. någon mer på.. mötes i gärdhem eller liknande..

Dennis_GasGas skrev:
Sm åkning idag? hälften stunt åkning hälften småvägar.. Jag o polaren blir det än så länge.. någon mer på.. mötes i gärdhem eller liknande..

Gaah.. Behöver munstycken till hojen innan jag kan dra ut. :gnissla

Tmannen skrev:
Det verkar som turen blir inställd idag.... Skit väder :huvet
Så typiskt att det ska vara pissväder just idag! Om det nu skulle bli bättre senare idag, blir det någon åkning för några av er då? Annars får jag väl dra en repa själv, blir ju inget åkt på veckorna längre.

Kollar lite här i tråden under dagen, utifall vädret blir bättre.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT