Trolleri!

Han har palmerat ett mynt i handen under bordet. Myntet han lånar fäster mot hans magnetiska ring som sitter på ringfingret på handen ovan bordet. När han för "ringhanden" över bordsskivan fäster myntet mot ringen varpå han sedan fäller in några fingrar vilket syns tydligt på filmen för att palmera myntet i handen ovan bordskivan. När han tar bort övre handen har han tagit fram myntet han palmerat under bordsskivan.

Det är min teori. Mycket snyggt genomfört dock.

abstruse skrev:
Han har palmerat ett mynt i handen under bordet. Myntet han lånar fäster mot hans magnetiska ring som sitter på ringfingret på handen ovan bordet.

Det är min teori. Mycket snyggt genomfört dock.

Mynt är väl inte så jättemagnetiska?

mjukis skrev:
Mynt är väl inte så jättemagnetiska?

Jag sa inte att myntet var magnetiskt, men troligtvis väl ringen. Har man bara rätt legering i myntet så dras det till ringen.

Dessutom, det finns det ju "specialmynt" att köpa. Man tar ett mynt ur "offrets" mynthög och byter ut det mot ett eget som man själv använder till tricket som givetvis inte är ett "vanligt" mynt, utan som svarar mot magneter.

'Nough of this, nu ska jag ut på krogen. :fyllisar

Såg ett avslöjande om gatumagikern "David Blane" (tror han heter så) å allt som visas på tv är inte sant :pannkyss

FatBoySchlim skrev:
Ja, man ser det man vill se..

Vad ser du då? Borde ju vara nåt vi andra inte ser.
Givetvis fattar jag att det är ett trick, men det är jävligt läckert gjort.

Solid snake skrev:
Hur är det gjort då?

Ja. jag har då inte en jävla aning?!?! Men gamla virespelet känns lite förlegat för denna showen. Frågan är ju hur i helvete dom gjort det när han är i lådan? :confused:

Lobo Gixxer skrev:
Ja. jag har då inte en jävla aning?!?! Men gamla virespelet känns lite förlegat för denna showen. Frågan är ju hur i helvete dom gjort det när han är i lådan? :confused:
Face the facts, he's for real, aiight!

skoteridioten skrev:
Hur förklarar du saltkvarnen genom bordet då? :va

Alla är statister, först en skiva med hål i sen pausade filmen och bytte ut glaset till ett helt och rullade vidare när kvarnen var ovanför igen. Det är min teori
:gnissla

Lobo Gixxer skrev:
Du lade inte märke till att de förde in locket på högkant först? De går alltså på sidorna om locket.

Neanderthalaren skrev:
Du lade inte märke till att de förde in locket på högkant först? De går alltså på sidorna om locket.

Jo, men blir inte "vajrarna" liksom lite snebelastade då? Likaså skaver mot locket?

Lobo Gixxer skrev:
Jo, men blir inte "vajrarna" liksom lite snebelastade då? Likaså skaver mot locket?
Varför skulle de bli snedbelastade för? Lådan är rakt under. Och de behöver inte skava nämnvärt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT