Troligtsvis världens sämsta förare..

I alla fall en stark kandidat :rofl

hahahaha... först så trodde jag att han skulle klanta sig med stödet.. men en så hhhahahhaha :D undra hur många lektioner han behöver ta..? :tummenupp

Där ser ni!!Customhojar är farliga saker....Å alla :tomten som kör dom...
:D :D :D

ser ut som när min morsa prova min cross moppe i trädgården :tungan tur hon bara tog tujahäcken (staving :gnissla ) kunde bevislingen vat värre..hehe

hahahaha!!!!!
Kom å tänka på min polare för ca 4 år sen(moppefucko åldern), han hade en ny moppe å skulle visa en brud hur grym han var, sluta ungefär likadant.
Och nej, han kör inget med två hjul längre.....

:rofl

Ser tyvärr ut som när jag var 13 och skulle prova grannens nya, lila moppe. Slutade med att jag blev nervös, hittade inte bromsen, och kör rakt in i ett stengärde. Moppen såg inte ny ut längre...
Hennes pappa blev vansinnig men vi skyllde på en oskydig kille i hennes klass :rolleyes:

Nu tycker ju iofs jag att det är lite taskigt att låta folk köra konbana och hålla på första gången de sitter på en hoj, det KAN vara en fördel att lära sig reglagen först. :näsblod

Hahahahaha det värsta jag sett så länge. Det är som att släppa ut min morsa för körning på mc som har fått mc kort men ALDRIG kört. :kocko

Syss skrev:
Nu tycker ju iofs jag att det är lite taskigt att låta folk köra konbana och hålla på första gången de sitter på en hoj, det KAN vara en fördel att lära sig reglagen först. :näsblod

jag tror bara de stod där för syns skull.... :D men han var inte alls så tokig måste jag säga.... Tycker att det finns en klar förbäöttringspotential i alla fall....

ola_sandin skrev:

HA HA HA!!!! [anm. mitt onskefullasta och mest skadeglada skratt] :D :rofl "don't hit the parked car...." men de borde kanske varnat för trädet..... och kanske tryckt på honom en hjälm....

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back