Trodde ni att det var hårt att åka fast i Norge...?

rerell

?!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja
You ain't seen nothin' yet! Fick denna i morse. 1600 spänn, för att ha kört "57 i 60-sone". :rofl

forelegg2.jpg

Polisen skrev förstås fel. Det ska stå "50-sone". Jag tyckte att det var ganska roligt faktiskt. :)

Fick 1600 i böter häromdagen.
Körde 97 på 70 väg med släp. :tomten

57 på 50 och 1600 i böter är rätt hårt faktiskt... :död

Själv fick jag 500kr eller var det 600kr i böter för att jag drog en stril i fyllan en gång. Polisen gillade inte att jag pissade på deras uteplats typ. Tur man ser sig för ordentligt när man är full. Jag fick inte ens pissa färdigt. :död

UrbanTiger skrev:
I sVerige är den boten ogiltig i alla fall.
Det är bara att skita i att betala.

Pga felskrivningen isf. Du kan ge dig fan på att svenska polisen kontaktar dig om du skiter i en norsk bot.

honkiie skrev:
Själv fick jag 500kr eller var det 600kr i böter för att jag drog en stril i fyllan en gång. Polisen gillade inte att jag pissade på deras uteplats typ. Tur man ser sig för ordentligt när man är full. Jag fick inte ens pissa färdigt. :död
Förargelseväckande beteende :hihi
Man får inte pinka hur som helst inom tätbebyggt område...

Ingen här som har råkat pinka på slottet i sthlm någon gång? :tomten

de är hårda med sådant i norge, kör absolut inte för fort på deras motorvägar, det är livstid halshugning för det

Esquire skrev:
Ingen här som har råkat pinka på slottet i sthlm någon gång? :tomten

Såklart man har. Både Drottningholm och det i city. Fast jag tillhörde patrullen i högvakten då så jag kunde inte åka fast.

Chrille skrev:
Pga felskrivningen isf. Du kan ge dig fan på att svenska polisen kontaktar dig om du skiter i en norsk bot.

:D det kan jag bekräfta, jag har lite skit på mig från våra lusekoftor i väst.(annan tråd)
De har skrivit arga brev till mig minst 5-8 ggr. T om lovat mig fängelse om jag inte erkänner mig delgiven o betalar böter osv. Svensk polis har på uppdrag från dem varit ute o "sökt" mig för deras räkning. Även dom tycker att norbaggarna e jobbiga :hihi
Jag själv e så rädd för dem nu för tiden att jag inte vågar gå ut... NOT! :)
/E

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...