TriXXXdag

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
En hel dag på fältet vart det idag. Lite sugig kvalitet på bildern, ge mig ny kamera :huvet

1. Peter the greats första och enda lyckade skrap nånsin
2. Kolla noooga så ser man att det vart i
3. Kossan efter det andra, mindre lyckade skrapet
4. En av få bilder på mig, jag skötte kameran när jag inte körde
5. 50´s rule
 

Bifogat

  • tierp1.jpg
    tierp1.jpg
    85.4 KB · Visningar: 404
  • tierp17.jpg
    tierp17.jpg
    85.7 KB · Visningar: 423
  • tierp16.jpg
    tierp16.jpg
    65.5 KB · Visningar: 368
  • tierp4.jpg
    tierp4.jpg
    78.7 KB · Visningar: 296
  • tierp8.jpg
    tierp8.jpg
    89.6 KB · Visningar: 386
1. Riktiga vildar, jag skulle inte vilja sitta på styret :kocko
2. 2 piloter
3. Double up igen
4. Cirkelträning
5. Mer snurr
 

Bifogat

  • tierp3.jpg
    tierp3.jpg
    82.9 KB · Visningar: 585
  • tierp9.jpg
    tierp9.jpg
    54.1 KB · Visningar: 257
  • tierp10.jpg
    tierp10.jpg
    74.3 KB · Visningar: 344
  • tierp11.jpg
    tierp11.jpg
    37.9 KB · Visningar: 346
  • tierp5.jpg
    tierp5.jpg
    66.3 KB · Visningar: 247
Härligt! Jag blir inte lite sugen att pysa ut o köra själv!!!

Hör av er om ni ska ut o köra igen. Kanske jag hakar på. :)

Peter the great har helt fel ställning på kroppen.
 
:rullandeu andra gången skrapa jag ju fett nån meter å sen sidan några meter men en ganska bra dag :hihi
sweetie allt med mina 12or var fel :näsblod jag är ett vinglande mardröm som 12ar uglyroadkill style
 
Last edited:
1. ÅÅÅ igen
2. Såna här vart det en hel del av, grabbsen kör HÅRT!
3. Stegra järnet
4. HÖGT
5. Peter rockar vidare som om inget hänt :tomten
 

Bifogat

  • tierp6.jpg
    tierp6.jpg
    65 KB · Visningar: 252
  • tierp12.jpg
    tierp12.jpg
    51 KB · Visningar: 306
  • tierp13.jpg
    tierp13.jpg
    66 KB · Visningar: 227
  • tierp14.jpg
    tierp14.jpg
    52.6 KB · Visningar: 199
  • tierp2.jpg
    tierp2.jpg
    53.3 KB · Visningar: 208
Swedie skrev:
Härligt! Jag blir inte lite sugen att pysa ut o köra själv!!!

Hör av er om ni ska ut o köra igen. Kanske jag hakar på. :)

Peter the great har helt fel ställning på kroppen.

Till helgen blir det garanterat åka om vädret är ok.

Sluta gnäll, vi är färskingar :fatta! :D
 
Sitta baklänges på styret när en annan slangar med hojen......!
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
 
Fy fan va coolt :D Vill oxå! :kär

Och appropå xr 50´s.. varför, i hela friden, kör alla (nåväl inte alla men de flesta) utan hjälm, iaf det man ser på bild!?

EDIT: Filmtips för ni som vill ser XR 50, "50 Nuts". Helt underbar film med 50´s, fest och brudar :fyllisar
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top