:trixie

  • Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Vad ska man ha den här smileyn till?

:trixie

Har aldrig sett någon använda den nångång.
 
Du kanske känner dig som en flicka nån gång ... då kan ju den vara väl till hands.
 
Den smileyn använder man ju inte varje dag.
Swedie, kan du inte lägga till den här smileyn istället, den är mer användbar.
 

Bifogat

  • grem37.gif
    grem37.gif
    4.8 KB · Visningar: 24
lr om du springer på ngn bimbo ngn gång. fattar du la... ; )


På tal om smilies...ngn annan än jag som har problem med o få in dom i text nu på sitone.. d står bara fel på sidan längst ner i väntra hörnet.
 
Lånar tråden lite, mina smileys rör sig aldrig, är det nån explorer inställning som är fel?
 
Dez skrev:
Mjukvarubrandvägg installerad?
Zonealarm kanske?

Ja jag har zonealarm, jag stängde av nu och medans jag skriver det här är detbara den här :arsele som rör sig!! Är det ett tecken???
 
Rigge skrev:
Ja jag har zonealarm, jag stängde av nu och medans jag skriver det här är detbara den här :arsele som rör sig!! Är det ett tecken???
Haha, japp ett tecken från ovan :hihi
 
Swedie skrev:
Du kanske känner dig som en flicka nån gång ... då kan ju den vara väl till hands.
Hmm.. har svårt att föreställa mig när det skulle inträffa. Iofs när jag hade längre hår för några år sen hände det att en gammal halvblind kärring trodde man var tjej. Kan visserligen ha varit en pik också :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top