Triumph Tiger 1968 Caferacer projekt

Det är nog bara mig det var omöjligt för.. ledsen om du blir besviken!

Inte blir jag besviken, jag vet ju att det inte är så svårt! :)

Trimma däremot är svårt, jag får mina hojar att gå bra men att få ut mer kraft går inte!:D
Å andra sidan går de, som är brukligt med engelska hojar, många mil utan att gå sönder! :tummenupp
 
Inte blir jag besviken, jag vet ju att det inte är så svårt! :)

Trimma däremot är svårt, jag får mina hojar att gå bra men att få ut mer kraft går inte!:D
Å andra sidan går de, som är brukligt med engelska hojar, många mil utan att gå sönder! :tummenupp
Frågat Brekh? :)
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top