Triumph testdag..

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Någon som vet om det kommit några bilder eller filmer och så? Var ju lite mediauppbåd där så nåt måste det ju finnas!!

Jäkligt kul event iaf. Kul med mjkstart på säsongen, och riktigt nice att kunna testa hojar på ett sätt som är omöjligt (om man har hjärna) på gatan.

Tanken på att byta in SuperDuken mot en Daytona 675 växte sig närmare sanningen kan jag lova.

Måste säga att Triumph lyfte i min värld när de anordnar en sådan här dag på Sviestad.

Riktigt kul att kunna testa hojarna på bana även om Ola :krama blev lite väl nervös när man hittade gasen :)

Jag hade nog inte provat en del av hojarna om det inte varit ett sådant här event och det var en del oväntade erfarenheter man fick.

Så en stor eloge till Triumph, Motorbolaget och lite till racetrack.nu :tummenupp

/ Stefan

:hihi
Måste säga att Triumph lyfte i min värld när de anordnar en sådan här dag på Sviestad.

Riktigt kul att kunna testa hojarna på bana även om Ola :krama blev lite väl nervös när man hittade gasen :)

Jag hade nog inte provat en del av hojarna om det inte varit ett sådant här event och det var en del oväntade erfarenheter man fick.

Så en stor eloge till Triumph, Motorbolaget och lite till racetrack.nu :tummenupp

/ Stefan
Tack Stefan, nog blev jag lite avis under dagen då jag gärna skulle ha provat ett par Trajjor själv och nog gjorde du mig lite nervös i början men det var nog mer för att du hade ett par trajjor som "ville hänga på":hihi

Du körde hur som helst mycket snyggt :tummenupp och jag är glad att Racetrack.nu klarade att hålla alla hojar hela under hela evenemanget, även om min egen fick smaka asfalt :(

// Ola

Nyheter
Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...