Triumph Street triple stulen Gnesta

Gurra72

Überknuller
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
Ducati monster S2R -07, Kawa Versys -08
Blev av med min Sambos superfina röda street triple 2010 årsmodell i natt. Bor centralt i Gnesta. Reg nummer EFL502.
Stod i garage tillsammans med min men de visste vad de ville ha för den lät de vara. Gick in via annan garageport. Polisanmält. Nån som ser nåt så tipsa polisen, telefon 11414

P1030329.jpg
 
Last edited:
F_kk. Det stjäls ju S3 som om de vore smågodis.
Hoppas den hittas inom kort. Spana av ett miljonprogramsområde nära dig och du skall finna.

@Engström; Hur går progressen med startspärr för brittiska trepipar..? Du kan ju bli miljonär om du lyckas verkar det som...:gnissla
 
Beklagar! Trist att höra! Hoppas ni får ut allt på försäkringen i alla fall!

Blev själv väckt i natt när fyra skumma killar på två mopeder uppehöll sig vid min hoj! Söder om stan!
Jag skrek till dom att jag skulle ringa snuten om dom inte passade sig,
då sa dom att dom "bara" skulle låsa sina moppar och sedan gick dom iväg
och försvann 10 minuter senare igen med mopparna!
Det är ju fan att man inte ska kunna ta det lugnt!
 
Miljonprogramsområde var det :)

Motorcykeln hittad i morse i Slöddertälje. En uppmärksam granne som ringt och tipsat polisen om en Superfin Street triple som står utan regskylt i ett källarförråd i Bårsta. Massor av fingeravtryck på den. Får vi se om den finns spaningsuppslag att ta in tjyvarna.
Min sambo var jätteglad iallafall.

Tack grannen.
 
@Engström; Hur går progressen med startspärr för brittiska trepipar..?
Du kan ju bli miljonär om du lyckas verkar det som...:gnissla

Jag bara lovar och lovar. :rodnar
Alla grejer beställa och levererad sedan länge.
Saknar bara tiden....helvete också! :huvet
När jag är färdig finns det inga tripplar kvar. :(

Men allvarligt, skulle gärna kika lite på en trepip
för att se om jag inte kan få till någon fullösning.

Miljonär var inte planen.
Snarare att gå jämnt upp på hårdvaran
och casha resten på karmakontot! :krama
För mycket meck och byråkrati att go pro.

:hej

/e
 
Haha så fort jag såg triple + gnesta tänkte jag, 99% den står i Södertälje.


Grymt att den hittades :tummenupp
 
Borde arrangeras så att alla Onsdagskörningar tar en sväng genom Södertälje.
99.9% sannolikhet att man varje Onsdag återfinner stulna hojar i områdena där Sveriges framtid håller till.
 
Borde arrangeras så att alla Onsdagskörningar tar en sväng genom Södertälje.
99.9% sannolikhet att man varje Onsdag återfinner stulna hojar i områdena där Sveriges framtid håller till.

Eller så skulle det vara värsta smörgåsbordet för slöddret, bara att skriva upp reg nummret på de hojar dom är intreserade av och åka o hämta på natten.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top