Triumph Street Triple 3-1 system

DempanDanius

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Hoj
SuperDuke -09
Tjenare Grabbar och Töser!

Är sedan cirkus en månad ägare av en grön Street Triple -08.
Dock så har jag inte lappen ännu så det har inte blivit så värst många mil med övningskörningen. Hur som helst min fråga till er som nu har era Street Triplar, vilket helsystem skulle ni helst köpt, Arrows eller Zard? Hur pass stor är skillnaden i ljudet och vilken låter dovast samt råast? Har lyssnat runt en hel del på youtube, med pga dåliga kvallité videos så går det inte riktigt att skapa en schysst uppfattning. Min polare kör med en likadan hoj och med Arrows helsystem, och visst det låter mysigt och riktigt får en att rysa längs hela ryggen, men toppar Zards detta ?

Tacksam för svar!
Mvh

Hej!
Jag köpte en street triple R 2012 i höstas och jag köpte Zard system. Det är klart snygggast, läcker form och ljud:hihi. Dock har jag problem med att tomgången rusar och hoppar vid kallstart. Trots att de har provat olika mappningar. Hoppas dock att de får problemet löst i dagarna. Det är ett oerhört gott ljud i Zard:lol
Jag hade Arrow på min Triumph Tiger 800 XC och jag tyckte det var lite fisigt ändå. Förvisso inte samma hojjar.
Mvh
Andrea

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey