Triumph Sprint ST 2005

Jag har en -03:a, och har testat en -05:a. det är en rätt stor skillnad.
Den nya låter jäkligt bra original, och går klart fint.
Jag kan (nästan) tänka mig att byta. Testa den, du kommer garanterat att bli sugen!
 
savage skrev:
Jag har en -03:a, och har testat en -05:a. det är en rätt stor skillnad.
Den nya låter jäkligt bra original, och går klart fint.
Jag kan (nästan) tänka mig att byta. Testa den, du kommer garanterat att bli sugen!
jag tänkte testa imorgon men den måste vara roligare än tigern
 
Sök i forumet så hittar du en tråd med åsikter och nån som köpte en.
 
mamba71 skrev:
bara om du haft några problem med den
om du trivs med den eller kommer jag att trötna på den

Jag har inte haft några problem med den. Jag upplever sitt komforten som utmärkt för långa körpass. Jag använder den bara när jag kör turing och då tycker jag den är super. Har kört ca 400 mil med den i år. Ska köra ca 400 till i aug. Den är bränsle snål jämnfört med dom andra som jag har haft.

tex honda vtr 1000 sp1 ca 1,0 / mil
triumph trophy 1200 0,8/mil
daytona 1200 0,9/ mil

sprint st -05 0,6/ mil
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top