wmb
Ny medlem
Fan så sugen jag blev.
Tack för det!
Tack för det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tex en Daytona vara "slö" ? Du måste skämta eller så har dom som säger det aldrig kört en...
Kört i princip dom flesta "riskokare" sen tidigt 90 tal och bytade till Traja ca 3 år sedan..
Ägt både Speed och nu en Street 2014...och något annat lär iaf inte jag snegla på igen på ett tag..eller någonsin.
En väldigt "slö" Daytona 675cc...kör av en som kan köra..
klicka på undertext..svårt att höra annars ibland vad han säger...
(video)
![]()
![]()
Amen lägg ner det där tramset, man kan köra fort på bana med det mesta men nu pratar vi om att köra en STREET TRIPLE (inte daytona, om effekten skiljer) på gata och en street triple är enligt min högst personliga erfarenhet och synpunkt SLÖ.
Den har låg effekt och lågt vrid och det kvittar hur välproducerade videos du postar, det ändrar inte den saken.
Sen kvittar det hur snabb någon raceförare är med den på en stängd gata, jag är ingen raceförare, jag kör motorcyklar på gatan och det gör även trådskaparen som undrade vad vi tyckte om hojen.
på dig själv
Det är fan komiskt hur folk säger att "den har för lite hästar" etc. Hur många är det egentligen som kan köra skiten ur en 1000-kubikare. Bevisligen inte så många som kanske skulle önska det trots allt, eftersom jag varvar dem på banan med min klena Street Triple... och då har jag ändå långt kvar till att maxa potentialen i den hojen. När ska man börja diskutera saker som bra chassi, bra fjädring och bromskomponenter som en tung anledningar till att köpa hoj?
Vad ska man ha en miljon hästar till? Rejsa rödljus? Köra i 300 på motorvägen? Då kan man ju köpa en Vmax alt. en Hayabusa istället.
Det är fan komiskt hur folk säger att "den har för lite hästar" etc. Hur många är det egentligen som kan köra skiten ur en 1000-kubikare. Bevisligen inte så många som kanske skulle önska det trots allt, eftersom jag varvar dem på banan med min klena Street Triple... och då har jag ändå långt kvar till att maxa potentialen i den hojen. När ska man börja diskutera saker som bra chassi, bra fjädring och bromskomponenter som en tung anledningar till att köpa hoj?
Vad ska man ha en miljon hästar till? Rejsa rödljus? Köra i 300 på motorvägen? Då kan man ju köpa en Vmax alt. en Hayabusa istället.
Du har så jäkla rätt..det e patetiskt när man ibland läser sånt.
Flesta bara snackar en massa men igentligen kan dom inte änns hantera hälften av vad dom sitter på..men visst det låter ju bra på "krogen".
Kan man inte köra så e det skit samma ändå...
Street/Speed Triplen är fantastiska hojar,prisade för sina egenskaper i många år..
Bara handla...annars kan man säljad den igen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |