Jag har hittilss:
Turbo-ic blablabla (allt som ett turbokit innehåller)
JE- lågkompkolvar (8:1)
Carillo smidda stakar
Ett block från sprint RS från -00 (skulle tydligen vara "mycket" bättre)
Det här med att "optimera" insprutningen på en daytona, är nog nästan bara jobbigt. Daytonan har drygt 105 häst på bakhjulet. Jenkarna och engelsmännen har hållt på som fan med det där (på
www.t595.net finns en hel forumavdelning om mappning) men jag tror inte jag sett någon klämma sig över 110 bänkade hästar.
Att då lägga ner 10 000:- på att mickla dit nya grejer och bänka, så blir det dyyyyra hästar.
Om du istället tjackar lite:
högkompskolvar (13:1 typ) (4000

eller planar toppen (1000

Nya kammar (4-5000:-

)
Väger in och lättar Veven (1000:- fikabrö till nån mek verksta)
Portar insug och topp (2000:- kolla med "Anders Brink" här på SH)
Skulle välja att plana toppen ist. för kolvarna! Byt topp-packningen till en stålpackning. Mappa originalgrejorna. Då är du uppe i: 9000:- och har garanterat över 120-140 häst på bakhjulet vilket kan gämföras med de nyaste R1

rna! Jag vill ju slå dom där japsarna, men jag är ju över 40 000:- nu

Räknar med minst 250 bhp till sommarn, annars är det inte värt de!
Dedär me databoxxar e bara skit =)
(säger jag med risk för mordhot)