Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i alla fall salig över min STM som får bekänna färg under 4 dagar på Kemora kommande vecka!
Någon här snackade om att dreva ner sin Daytona 675 en kugg fram tidigare i tråden. Blev de någon märkbar skillnad?
Jag känner själv att jag skulle vilja ha lite mer "drag". Inte fart utan mer "gasa upp på bakhjulet" drag.
Kanske inte blir så stor skillnad att bara kugga ner ett fram..? några tips/trix?
/Jonte
Hur gick de m kopplingen nu då, funka de fint lr var de någe som du var missnöjd över?? hur blev hojen, skillnader från vanliga??
Har starka funderingar på att införskaffa en sådan under vintern till min!
MVH
//JOhan
Har beställt men inte fått dreven än. Återkommer med resultat.
Min förhoppning är att det ska bli lite lättare att få upp den på tvåan utan att koppla![]()
...fick också prova min "nya" version 2 av grållen ordentligt på bana(fick den gamla inlöst av f-bolaget).
Nu måste jag skaffa stompgrips då jag kasar omkring och får blåmärken när jag håller emot. Lat som jag är har ni några inköpsställen att rekommendera?
Utsikten från boendet var toppen och jag fick faktiskt en bild på våra hojar i kraschkåpor i en paus![]()
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.Köpte direkt från GSG Klicka här![]()
Inga problem att borra, är bara en liten bit som behöver öppnas upp.
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf![]()
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf![]()
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf![]()
Jaha, nu kommer det att brinna till på lönekontot igen....fast...man kanske...skulle...betälla en 09:a istället
Men allvarligt talat, så känns det som att T3 varianten är ett smidigare alternativ. Då den skruvas dit, och de andra verkar limmas?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |