Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det värt att byta in sin 07'a mot en 13'?
Går i funderingar på detta.
Givetvis hänger det på mellanskillnaden jag får betala i slutändan.
Sen går ju försäkringen upp en aning med.
Jag har på min R, Triumphs original bromsbelägg fram. De är mycket obehagligt att bromsa med dem, tycker jag, eftersom det är fördröjning. De tar mjukt och lugnt i början för att sedan ta nått fruktansvärt, t.o.m. så att bakhjulet lättar.
Det är ju bra att det bromsar ordentligt men de tycks leva sitt eget liv. Det är omöjligt att dosera rätt.
Jag vill byta belägg, till nått mer förutsägbart.
Alltså, vad har ni för typ av belägg, märke och nummer, på era hojar när ni kör på racerbana?
- Ja, det är lustigt; jag hade en s1000rr -11 innan Daytonan och BMW:n betedde sig inte alls på nämnda vis, trots att jag körde med ABS inkopplat hela tiden, det fungerade perfekt. Jag kan väl oxå säga att ABS:et var aldrig inne å jobbade på BMW:n, trooor jag iaf.Du har väl inte ABS aktiverat för det låter precis som jag hörde hur ABS funkade på BMW S1000RR 2012 (?) för några år sedan.
"Först händer ingenting och sedan börjar den bromsa hårdare och hårdare av sig själv"
Det är inte kolvarna som kärvar i oken då?
- Jag vet inte hur 07:an går men -13 äRRen äääter tusenkubikare i krökarna på Anderstorp.![]()
De vägrade ge det inbytesvärde jag ville ha på min hoj så det blev ingen affär.
Den som är från 2013 är nu såld.
- Jag tror att det är lite sug efter dem. Jag gick miste om en R -14, förra året.
Var det på Johans din tilltänkta stod?
Precis det var den på Johans.
Tycker nog att 80 var lite i överkant för den hojen.
Köpte min när den var i motsvarande status dvs 3 år gammal och hade gått ungefär lika långt för 70 med slipon samt tankväska och väskor bak.
Nej det var ingen R.- Men det var ingen R då?
Jag gav 91 för min R -13, i mars. Inget inbyte.
Fick kännedom om den när den var knappt inkommen.
Tyckte folk gick å sneglade på den så det vara bara att slå till.
tjena grabbar/brudar har fått ett pip/tjutljud vid 4000 varv låter inge över eller under 4000 varv kan de vara avgasspjället som spökar har ingen motorlampa som lysser bara det där jävla ljudet
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |