Triumph Daytona 675-tråden!

Hej!
Stämmer det att det inte går att installera quick shifter på 675or av årsmodell 06,07 och 08?
Tacksam för svar

Hej!
Stämmer det att det inte går att installera quick shifter på 675or av årsmodell 06,07 och 08?
Tacksam för svar
Inte trajjas plug and play, men andra märken funkar. Vi är några som köpt till våra reliker ( före 09 )

Citerar mig själv, men jag kom att tänka på att ovanstående rekommendation beror nog på vad man har för däck(märke & modell) på oxå... :va Men detta kan nog mer rutinerade banrävar svara på! :)

Ja, däckstryck får du kolla upp för respektive märke och modell. Vissa har högre tryck och vissa har lägre. Var noga med kall respecktive varmtryck med.
Dunlop N-TEC t.ex tror jag hade så lågt kalltryck som 1.2 i bak.

Recension kommer så fort jag har ngt vettigt att säga! (Om de nya däcken, alltså... :rolleyes:) :tummenupp

Stod i valet och kvalet mellan Dunlop SportSmart och Michelin Pilot Power eller Pure, men efter att ha läst & hört diverse goda omdömen om SportSmart så slog jag till. Ska bli kul att testa!

Jag stod i valet och kvalet mellan Dunlop Roadsmart och Michelin Pilot Road. Det blev Dunlop Roadsmart. Ska kränga på dom till helgen, sen får vi se vad dom går för.

nya däck på pärlan.. Pirelli diablo rosso corsa.. shit vad lättsvängd den blev. var riktigt slitna däck innan (när jag köpte den). hoppas bara det blir lite banåka nästa vecka nu.

Satan va det gasas! kanske kommer en något mer modest version senare i sommar :D

attachment.php

Märkte idag när jag tanka att de går att vicka på tanken på hojjen :va

Ska de va så eller har nån skruv lossnat?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti