Skogsåkarn
Medlem
Till ekerfälgar ska man ha slang i däcken.Någon som gjort om (tejpat/tätat ekrar) till tubeless?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till ekerfälgar ska man ha slang i däcken.Någon som gjort om (tejpat/tätat ekrar) till tubeless?
Är visst inte många som är aktiva här, inte!
Någon som vet ifall det finns andra forum för Tiger xc800 ägare. Helst på svenska, begriper engelska men ifall jag ska skriva går jag bet. Har ej F.B.
Till ekerfälgar ska man ha slang i däcken.
Är visst inte många som är aktiva här, inte!
Någon som vet ifall det finns andra forum för Tiger xc800 ägare. Helst på svenska, begriper engelska men ifall jag ska skriva går jag bet. Har ej F.B.
Finns två fel med bussningarna, dom är för stora i hålet och när du sträcker kedjan så tvingas dom till max runout och är då alldeles för långt från centrum för att packboxen ska hålla, kastet gör att smutsen kan komma in och då blir nästa problem att aluminiumen är för mjuk och skapar friktion.vid hjuldemont. så byttes packboxarna. Distanserna var så slitna så nya är beställda men jag har inte fått dem än. Har visst skrivits om dålig kvalitet tidigare.
Tänkte mest på att vid körning på dammiga vägar så bör filtret rengöras eller bytas oftare.Åker med original luftrenare, byter en gång per år och vintertid ser jag inte att det är tidsbrist att lätta på tanken och byta
I Vinter måste jag hur som helst lätta på tanken, har fått det klassiska tecknen på haveri i kamkedjesträckaren.
Rasslar vid start när den är varm, tystnar efter ett par sekunder.Vad är det för klassiska tecken man borde ha koll på?
, nya inlägg som man missat. unifilter lr prefilter som det även kallas finns i två typer en för upp till 2015 med fyrkantigt hål och ett från 2015 och upp med runt hål. funderar man på att köra med det rekar jag att beställa 2 st (går jättefort att byta men längre tid att göra rent, torka, samt återolja) kör man mest grus som jag gör byter man unifiltret varje 100 mil ungefär. förfiltret tar det mesta, gjorde en koll nu i december och kn-filtret som jag ersatt orginal med var helt ok (gjorde servic på det ändå, överkurs) luften tas in på sämsta tänkbara ställe på min 2016, allt damm från bakhjulet sugs in. när jag lyfte tanken första gången efter säsongen 2016 var luftfiltret sopslut (600 mil) monterade förfilter och det har aldrig efter det varet några problem med igensatt filter. forum finns , använd google translate funkar rätt bra. rekar avdrider samt engelska forum.|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |