Åk runt till olika ÅF och dröm dig bort
Det gjorde jag nu i Jan, och råkade även köpa hoj, så nu har jag fullt upp att leta prylar till den![]()
Detta har jag också gjort, tråkigt bara att det är svårt att provköra! Inte blivit något köp dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åk runt till olika ÅF och dröm dig bort
Det gjorde jag nu i Jan, och råkade även köpa hoj, så nu har jag fullt upp att leta prylar till den![]()
Det var väldans vad negativa somliga är till att ha cross/enduro om man bor i större stad i lägenhet?
-Jag förstår inte problemet, -Landsvägshojjen får man ju plats till, varför inte en landsvägsreggad enduro?
Jag Bor själv i en liten lägenhet, hyr garage 10min bort med trampcykel, tvättar crosskläder, träningskläder och vanliga kläder i vanlig toppmatad tvättmaskin i badrummet (dock ej samtidigt)
Inte det minsta negativ, bara öppen för att det KAN vara jäkligt besvärligt beroende på situation.
Somliga saknar förståelse för att andra inte lyckas hitta garage, lägenhet med tvättmöjlighet eller ens p-plats bara för att det råkar funka just för dem.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |