Trist stämning på SH

Jonathan skrev:
Mys är inte bara bra, det är bäst!

Solan, vill du prompt ha omysigt så kan du svänga förbi Tierp nån dag så ska jag ge dig den mest obehagliga upplevelse du nånsin varit med om.

:gnissla

Du och din pojkvän (han på avataren) i en 69'a?

Att genom att starta en tråd om den "dåliga" stämningen på SH med avsikten att försöka förbättra stämningen är ungefär som att pissa fotogen på grillen i avsikt att släcka den - det får knappast avsedd effekt och det finns risk att man bränner sig på lågorna.

Frågar ni mig så är ni riktiga kärringar som inte tål lite regn och rusk utan att sura ihop.

Skärper er..ni skall betala min pension :4skrika

Lägg ner för fan.

Nu är det snö ute. Nu är handskarna kastade.

Nu e mitt humör inte lika lågt längre. Iaf just för tillfället. Längtar till jul så mycket. Och det e så mysigt ute nu när det kommit lite snö. :tomten

// Lena

Bifogat

• DSC00574.JPG
    DSC00574.JPG
    85.2 KB · Visningar: 69
Lilla_Tingeling skrev:
Det e juh så himla härligt nu när det snöar. Jättemysigt. Så mitt humör e på topp! :banana

:pannkyss

// Lena

Nu ska inte du komma här och försöka lätta upp stämmningen :fatta! Det ska va surt och taskigt så här års. "Snö" förresten ska va väldigt lätt att bli beroende av men glöm inte att det kommer en vår och då smälter skiten bort! :banana

[PlastRaket] skrev:
Nu ska inte du komma här och försöka lätta upp stämmningen :fatta! Det ska va surt och taskigt så här års. "Snö" förresten ska va väldigt lätt att bli beroende av men glöm inte att det kommer en vår och då smälter skiten bort! :banana

Men va fan då!!! Här e man glad. Å så får man inte vara det!!! :fatta! :D

Men det e juh det som är bra med snön juh. Den finns kvar ett tag. Och sen smälter den bort. Och då e äntligen våren här! Eller hur det nu var... :va

// Lena

jag tycker att det är orättvist att det finns vissa som får va glada sådär hursomhelst för att det kommer snö. Jag blir skitlessen när det kommer snö :(

[PlastRaket] skrev:
jag tycker att det är orättvist att det finns vissa som får va glada sådär hursomhelst för att det kommer snö. Jag blir skitlessen när det kommer snö :(

Men efter snön kommer juh våren. Och med våren kommer ljusare tider... :tummenupp

:krama

// Lena

[PlastRaket] skrev:

Ut och mula nån då så kanske det blir roligare! Det är bara att göra det bästa av situationen och när det är snö betyder det snöbollskrig, fula snögubbar och snöänglar :hihi

~Settan~ skrev:
Ut och mula nån då så kanske det blir roligare! Det är bara att göra det bästa av situationen och när det är snö betyder det snöbollskrig, fula snögubbar och snöänglar :hihi

Dessutom skoteråkning, varm choklad och mackor med prickikorv! (eller ost) :mattias

Skoter vore kul men det är ändå för mycket annat som är negativt med vintern,
1. skotta snö
2. skrapa bilrutor
3. influensan
4. inte åka hoj
5. inte åka hoj
6. inte åka hoj
+ massa andra saker som tex. inte åka hoj ?hmm....... det hade jag visst fått med tidigare?

[PlastRaket] skrev:
Skoter vore kul men det är ändå för mycket annat som är negativt med vintern,
1. skotta snö
2. skrapa bilrutor
3. influensan
4. inte åka hoj
5. inte åka hoj
6. inte åka hoj
+ massa andra saker som tex. inte åka hoj ?hmm....... det hade jag visst fått med tidigare?

på vintern kan man inte åka hoj. Det suger.

Biturbo skrev:
Dessutom skoteråkning, varm choklad och mackor med prickikorv! (eller ost) :mattias

Här nere i södern blir det sällan tillräckligt med snö för skoterkörning, men det är bara att ersätta med en ica plastkasse och leta upp en backe. Man kan ju låtsas att det är en skoter.

:tummenupp

Jag är iallafall glad!

(Tills jag tittar ut genom fönstret)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...