Trist stämning på SH

Trenden är här för att stanna. Skaffa ett baseballträ och var med i leken du med.

Victor skrev:
Kom inte och dryga dig sådär. Stämmingen är redan ansträngd i tråden utan att du gör dig "rolig".

Ja, inte blir den bättre av att du kom hit :mad:

Victor skrev:
Kom inte och dryga dig sådär. Stämmingen är redan ansträngd i tråden utan att du gör dig "rolig".

HOHOHO!

Själv tycker jag att det allmänna läget är vasst men hjärtligt.
Vilken någorlunda normal person med ett uns av självdistans tar illa vid sig av vad någon mupp man aldrig ens träffat skriver på internet?

Victor skrev:
Jag mår jättefint. Däremot du Chii och en massa andra gnällkukar bråkar om små skitsaker utan varken distans eller ironi.
I pitty u. [Infoga valfritt flino här]
Eller så är det bara god kamratskap som vanligt här.
:rofl :banana

Caffe skrev:
HOHOHO!

Själv tycker jag att det allmänna läget är vasst men hjärtligt.
Vilken någorlunda normal person med ett uns av självdistans tar illa vid sig av vad någon mupp man aldrig ens träffat skriver på internet?

Nu ska vi väl föreställa polare och allt sånt. Men kallar du mig mupp en gång till så passa dig.

SOLA, BADA, :tuttar , GRILLA :fyllisar , ÅKA GATA, ÅKA BANA, PROMENERA, JORDGUBBAR, GRÄS, SOPAD ASFALT, SOLSKEN, KORTBYXOR.

Deprimerad.

smedbeRRg skrev:
SOLA, BADA, :tuttar , GRILLA :fyllisar , ÅKA GATA, ÅKA BANA, PROMENERA, JORDGUBBAR, GRÄS, SOPAD ASFALT, SOLSKEN, KORTBYXOR.

Deprimerad.

tack för den passningen.. :D
nu blev ja lägre än ja va innan

ja ska nog gå ner i garaget å slicka på min hoj lite tror jag

Back