Trist stämning på SH

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Är det någon mer som märkt att det har varit ganska gnällig stämning ¨är på sistone? Jag måste erkänna att jag själv har gnällt o provocerat en hel del på sistone och jag tror ganska många fler känner samma sak. Förmodligen finns förklaringen utanför föstret. 2+ och hellregn kan få vem som helst på dåligt humör.

Är det någon fler som känner samma sak att dom varit extra gnälliga på forumet? Kanske bara är den medfödda norrlänska pessimismen som visar sig eller har jag rätt? Är det acceptabelt att få vara lite gnällig eller måste detta försvinna (om det fanns)

Trevlig helg på er förresten :fyllisar

Chii skrev:
Är det någon mer som märkt att det har varit ganska gnällig stämning ¨är på sistone? Jag måste erkänna att jag själv har gnällt o provocerat en hel del på sistone och jag tror ganska många fler känner samma sak. Förmodligen finns förklaringen utanför föstret. 2+ och hellregn kan få vem som helst på dåligt humör.

Är det någon fler som känner samma sak att dom varit extra gnälliga på forumet? Kanske bara är den medfödda norrlänska pessimismen som visar sig eller har jag rätt? Är det acceptabelt att få vara lite gnällig eller måste detta försvinna (om det fanns)

Trevlig helg på er förresten :fyllisar

Jag tror allt e glömt och förlåtet om några månader när det vänder!.. Men visst blir man lite vissen med detta mörker. Bara o bita ihop, för man vet att det inte kan bli sämmre.. :hihi

JörgenT skrev:
Jag tror allt e glömt och förlåtet om några månader när det vänder!.. Men visst blir man lite vissen med detta mörker. Bara o bita ihop, för man vet att det inte kan bli sämmre.. :hihi

Jag vill ha SNÖ så man kan dricka brännvin o köra skoter. Men nu är världen blöt och jävlig. Får trösta mig med dunken eller nåt

Det är väl kanske avsaknaden på både solsken, hojåkande och snö. Snö är skoj. Hojåkande är skoj.
Regn-rusk är INTE skoj.

:mad:

Jag är då ganska glad, jag körde till skolan igår och så var det grönt här och var på gräsmattorna och ifall det är det i slutet av november spelar det fan ingen roll om det regnar

tänkte lägga upp en rocklåt för fredagstämingen, men nog inte tillåtet :va

drog en repa med hojen idag så jag e glad :)

Jag mår jättefint. Däremot du Chii och en massa andra gnällkukar bråkar om små skitsaker utan varken distans eller ironi.
I pitty u. [Infoga valfritt flino här]
Eller så är det bara god kamratskap som vanligt här.

Vänta ett par månader till så blir det värre.. :gnissla
Men va fan, idag är det ju fredag, så kram på Er :fyllisar

Om ni nu inte vill ut och köra i vädret får ni väl vara som folk, genom att granska lite hojfilm och drömma om sommaren! :)

Swedie skrev:
Det brukar bli så här på vintern. Alla blir rena tjurskallarna o tänder på allt.

Mhmm... Har märkt det! Så himla tråkigt när stämningen här e så jäkla låg... Och folk bara spyr ut en massa elakheter. :död
Ska bli skönt när våren kommer. Så kanske stämningen lättar igen.

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Mhmm... Har märkt det! Så himla tråkigt när stämningen här e så jäkla låg... Och folk bara spyr ut en massa elakheter. :död
Ska bli skönt när våren kommer. Så kanske stämningen lättar igen.

// Lena

Jag skulle inte räkna med det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma