Trist sommar för mig

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Som jag skrev för ett tag sen så lämnade jag ifrån mig lappen till ett par blåklädda herrar för två veckor sen. :huvet
När jag stod där och pratade med de hyfsat trevliga poliserna (i den situationen finns inga trevliga personer :rolleyes: ) så talade polis ett om att jag åkt 31 kilometer för fort. Vi diskuterade hur lång tid de trodde att jag skulle bli av med lappen och dom trodde på en månad eftersom jag inte åkt dit för något på minst tio år.
Döm om min förvåning (nåja, jag hade iallafall hoppats på tidigare) när jag fick besked i går om att jag tidigast får tillbaka lappen den 9:e Augusti :huvet

Läste igenom papperna lite noggrannare denna gång och märkte att jag inte kan ha läst dessa ordentligt förra gången.
Polis två (han som skrev papperna) hade skrivit 35 kilometer för fort, vet iof inte om det gör något men 31 km är nog mer ringa än 35 km för fort :confused:

Summa sumarum så kommer jag tillbringa semestern på hemmaplan med nyservad hoj i garaget :huvet
Fördelen (om man nu kan säga så) är att jag kommer få en låg sopparäkning samt kan ta mig en bärs eller två i solstolen utan att behöva tänka efter :rolleyes:

gött.... ne..... själv får jag tillbaka mitt kor på måndag.... då har mina 2 månader utan gått......

Ja fan det e trist jag vet haft två sässonger förstörda nu jag.
En med traschad mc o nu denna då jag fick kortet dragit efter just den olyckan.
Jag får börja köra i natt jag.:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...