Det stämmer ju i detta fallet![]()
Vansinnig körning! Det är roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer ju i detta fallet![]()
Måste det inkludera bakhjulskörning? Jag tyckte det såg mysigt ut redan stillastående.Snacka med migJag e på och har polare som är det med
![]()
Måste det inkludera bakhjulskörning? Jag tyckte det såg mysigt ut redan stillastående.![]()
![]()

Mja.. Jag är ju singel så jag har en tendens att wheela mer än jag kramas.Absolut fast de är ju mer spännande med wheelie än kramar...

I Adrenaline Mc har vi tjejerna som är galna nog...![]()
Absolut fast de är ju mer spännande med wheelie än kramar...
om man ska krama en rysk mat tant med benstomme som en järnbalk från en industri lokal så krävs det fan balls 
Det här är första ggn i hela mitt liv som jag faktiskt skulle kunna överväga att flytta till Sthlm...![]()
Sista ggn jag hade en dam på bönpallen och gjorde en wheelie började hon stor tjuta så jag hörde det fast det gick i 160+... (vet inte om det var mest fel på mig eller hon...)
Det här är första ggn i hela mitt liv som jag faktiskt skulle kunna överväga att flytta till Sthlm...![]()
Sista ggn jag hade en dam på bönpallen och gjorde en wheelie började hon stor tjuta så jag hörde det fast det gick i 160+... (vet inte om det var mest fel på mig eller hon...)

Haha! Min förra donna kallade mig fegis om det inte gick över 200 när jag wheelade med henne bakpå...![]()
Va i helvete!!!?
Nu måste jag ju flytta till sthlm![]()

Tror du missar poängen här, gör nog hellre två brudar än sola ryggen![]()

|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |