det är så att polarn greja lite på egenhand me sin triple... han bytte blinkers o ville inte kapa sladdarna så han började montera bort tank osv... men sen till problemet. efter att monterat tillbaka tanken och kopplat in allt så ville hojen inte starta igen inte ett tändande...??? vad kan detta vara ? är det immobilizer på den som kan va problemet eller tacksam för snabbt svar ---vi skall ju ut o åka i morgon