Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pelle81 skrev:2081901tjenare...
så hjälp mig nu alla sporthojjare varför ska man ha japshoj istället för brittisk...
och är det så att ALLT är handgjort/monterat på en triumph och på japanska är allt monterat med robotar som han påstod.....
Bror din talar lite i nattmössan.Pelle81 skrev:2081901tjenare...
Jag är 24 år och kör en gammelblejd min mindre bror som är 21 år har en gpz500s men ska byta till triumph speed triple... igår hade vi en het diskution om vilket märke som är bäst honda eller triumph... han menade att honda är en massproduserad skit hoj som finns på varenda parkering medans en triumph är en exklusiv handgjord kvalitets hoj som sopar mattan med hondan på alla punkter..... jag menade att det finns en anledning till att det finns flera hondor än triumphar men då tände han på alla cylindrar och varvade ur fullständigt och sa -det är bara för ni sporthojs töntar inte har råd med en handmonterad motor och är för fega för en egen stil.... vadå egen stil sa jag triumph ägare moddar ju sina hojjar lika mycket som en sporthojs ägare....
sen undrade jag varför triumph och övriga brittiska märken går i konkurs med jämna mellanrum.... då drog han till med att en daytona är snabbare än nästan alla japanska massproduserade plastmissiler..... (just det som jag undrade ju) sen visste jag inte riktigt vad jag skulle säga till honom när var i försvarsposition så jag la på och surfade efter lite bra argument eftersom jag vet att ämnet kommer snart igen.....
så hjälp mig nu alla sporthojjare varför ska man ha japshoj istället för brittisk...
och är det så att ALLT är handgjort/monterat på en triumph och på japanska är allt monterat med robotar som han påstod.....
Jag skulle vilja påstå att Honda håller högre kvalitet än de flesta andra märken, inklusive sina japanska konkurrenter.N.Blomqvist skrev:2082060Nu får jag nog på skallen av mina märkesbröder.![]()
Men jag skulle nog vilja påstå att japsarna håller högre kvalitet och bättre prestanda än Triumph.
Eh, värden som utseende är väl ändå väldigt individuellt. Jag tycker att en Speed Triple är ungefär sextusensjuhundra gånger snyggare och ballare än en gammal fireblade, till utseendet sett. Nya Sprinten är fin, men inte fan är den den enda hoj från Triumph som kan stå upp mot japanska motsvarigheter.Den första trajjan som ens kan mäta sig med sina japanska konkurrenter i utseende, prestanda, kvalitet, osv. är ju nya Sprinten.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|