Trimmnings - guide 4t?

okay...


Jag kämpar vidare, i värsta fall kommer det väll dimpa ner en ny topp i brevlådan, men jag har studerat lite tips o tricks och så har jag mediterat runt toppen och jag tror jag kan rädda den. Den där gropen är nämligen borta nu, och radien har en lång fin böjj.


Jag återkommer när jag teststartat den :)

Tack för alla tips!


Edit: Hur ska jag göra med radierna i utblåset? Det måste ju "konas" så att det möter grenröret.
 
Last edited:
Utblåset är inte så värst viktigt jämför med insuget, bara att se till att vinklar och vrår tas bort så att av avgaserna inte har att kämpa mot skarpa hörn utan kan expandera och forslas ut mjukt och fint.
 
Okey. Det är bara ett problem. Kineserna har typ gjutit fast dom jävla ventilerna i läge så dom inte går att få ut! Men när jag får ut dom kan jag göra mycket finare.
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top