Trimmning, bygger racehojar

Roos

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
gislaved
Hoj
GSXR 1403cc
Hej på er !

Är det ngn som behöver en racemotor eller hel hoj byggd eller andra tjänster
så finns jag f.o.m den sista aug till förfogande.'

Jag har tävlat i Dragracing i 10 år och byggt och modifierat åtskilliga GSXR motorer. Har även direktimport från USA ifrån APE, WEB, RC comp m .fl så delar kan oxo fixas.

Skäliga priser.

Jobbar framför allt med GSX/GSXR fram till 1992.

mvh Henrik Roos 070-416 30 14
 
r1johan skrev:
Hej!

Jag är sugen på att få lite mer kräm i min R1:a. Målet är 170 hk på bakhjulet.
Jag har satt ett "tak" på 50.000:- på trimmningen.
Kan du fixa detta?
Sen vore det väl fasen om man inte är KUNG på Anderstorp:-)


För 50000:- får du väll ute mer kräm än så?

Eller? :va
 
r1johan skrev:
Hej!

Jag är sugen på att få lite mer kräm i min R1:a. Målet är 170 hk på bakhjulet.
Jag har satt ett "tak" på 50.000:- på trimmningen.
Kan du fixa detta?
Sen vore det väl fasen om man inte är KUNG på Anderstorp:-)

Pröjsa 40 loppor till marklund så har du 220 på slangen......

:tummenupp
 
r1johan skrev:
Hej!

Jag är sugen på att få lite mer kräm i min R1:a. Målet är 170 hk på bakhjulet.
Jag har satt ett "tak" på 50.000:- på trimmningen.
Kan du fixa detta?
Sen vore det väl fasen om man inte är KUNG på Anderstorp:-)

Tack för förfrågan, men jag jobbar ej med den modellen av motor.

mvh Roos Racing
 
r1johan skrev:
Hej!

Jag är sugen på att få lite mer kräm i min R1:a. Målet är 170 hk på bakhjulet.
Jag har satt ett "tak" på 50.000:- på trimmningen.
Kan du fixa detta?
Sen vore det väl fasen om man inte är KUNG på Anderstorp:-)


För att bli kung på Anderstorp behövs inte mer än 50 hästar, sen kan du köra 39-varvtider och förnedra alla i den snabba gruppen... :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top