trimmning av Mito

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
jup ... är de någon som vet hur man ostrypper en mito .. så som cdi och sådant ... är d bara och klippa en sladd lr ? :hihi

The Nameless skrev:
jup ... är de någon som vet hur man ostrypper en mito .. så som cdi och sådant ... är d bara och klippa en sladd lr ? :hihi

Mito-01(160cc,hemmabygteffekrör,34mm)

Menar du att du har det där på den och har strypningarna kvar :va :confused:

Jag reagerade oxå på det.

flexbert skrev:
Mito-01(160cc,hemmabygteffekrör,34mm)

Menar du att du har det där på den och har strypningarna kvar :va :confused:

jo d är ju d jag undra ... killen som hadde den innan sa att den var osstrypt och då gick den i 180-175 och nu går den litte över 110+ :hihi har alldrigt kört snabbare :) men den lär ju göra 180 ärliga eftersom jag klarrar av att ligga på e4 an bredvid farsan mid sin haybusa med yoshimura hel, och då kör man tillräkligt snabbt för att de ska kännas vid omkörning som möte ... men skulle vara jävligt surt om d satt en jävla spärr i cdin som drog ner på effekten ... iaf accet .. :hihi lr om man kunde få utt någon kw till tänkte jag främst på :confused:

The Nameless skrev:
jo d är ju d jag undra ... killen som hadde den innan sa att den var osstrypt och då gick den i 180-175 och nu går den litte över 110+ :hihi har alldrigt kört snabbare :) men den lär ju göra 180 ärliga eftersom jag klarrar av att ligga på e4 an bredvid farsan mid sin haybusa med yoshimura hel, och då kör man tillräkligt snabbt för att de ska kännas vid omkörning som möte ... men skulle vara jävligt surt om d satt en jävla spärr i cdin som drog ner på effekten ... iaf accet .. :hihi lr om man kunde få utt någon kw till tänkte jag främst på :confused:

Är det inte bara kolla kolla då? Säkert någon platta man kan knipsa av som på nsr och dom flesta andra 125orna :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT