trimma sin ktm/någon

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
finns det någon som funderar på att trimma sin ktm 450/525 etc. hör av er till mig då, för då har jag förmodligen lösningen med ett byte.

Jonte76 skrev:
2189719 Vad innebär detta trim?

när 07-orna av KTM 560 kommer så finns här en KTM 525 / 580- 2005 ( med acra och G2-kam mm ) till salu till ett vettigt pris , garanterat en av de snabbaste i klassen , kom gärna och provkör .

525-kolv och vevparti använt i 5 timmar , total tid på cykeln i oktober kommer att vara ca 70-75 timmar , kommer att säljas som 580 med nya ramlager och kolv , allt för att kunden skall bli nöjd .

gaffel och stötdämpare preparerat av "SPRINGZZ" som ger ett riktigt bra fäste i kurvorna jämfört med standardfjäring .

denna KTM som körs av Sveriges äldste SM-förare får ständig service hos Ljunggrens Motor i Karlskoga .

Supermoto-rider skrev:
2190449 när 07-orna av KTM 560 kommer så finns här en KTM 525 / 580- 2005 ( med acra och G2-kam mm ) till salu till ett vettigt pris , garanterat en av de snabbaste i klassen , kom gärna och provkör .

525-kolv och vevparti använt i 5 timmar , total tid på cykeln i oktober kommer att vara ca 70-75 timmar , kommer att säljas som 580 med nya ramlager och kolv , allt för att kunden skall bli nöjd .

gaffel och stötdämpare preparerat av "SPRINGZZ" som ger ett riktigt bra fäste i kurvorna jämfört med standardfjäring .

denna KTM som körs av Sveriges äldste SM-förare får ständig service hos Ljunggrens Motor i Karlskoga .

du är knappa 55 gosse, kör jag sådär när jag är i din ålder kommer jag va stolt som en tupp.
dikena blev bra, idag fanns det knappt vatten kvar på banan

Supermoto-rider skrev:
2190449 när 07-orna av KTM 560 kommer så finns här en KTM 525 / 580- 2005 ( med acra och G2-kam mm ) till salu till ett vettigt pris , garanterat en av de snabbaste i klassen , kom gärna och provkör .

vi tänker lika tror jag :D

Back