Tjaa.. Jag har en Yamaha R6 2004.
Och jag undrar lite om trim till den..
Vad finns det egentligen man kan köra.. ( som inte kostar skjortan )
Slipon? Märkbar effekt eller bara mer å gooare ljud?
Luftfilter? Mer effekt? Låter det nått härligare?
Powercomander??
Är väldigt tacksam för svar.. Vore kul å fixa å dona lite med hojjen =)
Och jag undrar lite om trim till den..
Vad finns det egentligen man kan köra.. ( som inte kostar skjortan )
Slipon? Märkbar effekt eller bara mer å gooare ljud?
Luftfilter? Mer effekt? Låter det nått härligare?
Powercomander??
Är väldigt tacksam för svar.. Vore kul å fixa å dona lite med hojjen =)