Jag har fått tag på en KTM640-03 motor som endast har rullat 217 mil
Försäkringsbolaget har löst in hojjen,ägaren kar klotat framlänges vid en stoppie,och axeln till kopplingen m.m. måste bytas.
Någon som känner igen sig?
När jag river tänker jag bytta kam och sätta dit en Dellorto 40 mm som KTM-Sommer tycker är bra (220:-Euro).Är det någon annan som har förslag på en annan fugge i den prisklassen?
Vilken kam är lämplig,(orginal 270:- Euro och pirat för 140
Jag kör oxå enduro, så kammen bör inte göra hojjen för nervös i skogen.
Försäkringsbolaget har löst in hojjen,ägaren kar klotat framlänges vid en stoppie,och axeln till kopplingen m.m. måste bytas.Någon som känner igen sig?
När jag river tänker jag bytta kam och sätta dit en Dellorto 40 mm som KTM-Sommer tycker är bra (220:-Euro).Är det någon annan som har förslag på en annan fugge i den prisklassen?
Vilken kam är lämplig,(orginal 270:- Euro och pirat för 140
Jag kör oxå enduro, så kammen bör inte göra hojjen för nervös i skogen.
Last edited: