Trimma hojen med stenar

daemon

'Red daemon'
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
YZF-R1
De här företaget är inte sanna. Läs och begrunda....

Dom som köper dessa produkter MÅSTE knarka. :3freak Jävigt hårt! Typ HIFI-gubbar...

http://www.shakti-innovations.com/
:corn

Notera patentet......

Är det någon som sedan är intresserad, har jag något bättre att erbjuda, till ett mera förmånligt pris. Gråsten från Stockholm.

Last edited:
En beställning lagd. Lätt. :D

daemon skrev:

Dom som köper dessa produkter MÅSTE knarka. :3freak Jävigt hårt! Typ HIFI-gubbar...

Notera patentet......

Är det någon som sedan är intresserad, har jag något bättre att erbjuda, till ett mera förmånigt pris. Gråsten från Stockholm.

Skithäftigt, de här har man hört talas om i Hifi-kretsar ett rätt bra tag nu, finns tillochmed de 'normala' användare som hävdar att det fungerar...
Och jag tyckte det var sjukt när det kom till Hifi, nu ska man använda det för mer hästkrafter och snabbare 0 - 100-tider, snacka om Placebo-effekt... :D

imaster skrev:
Skithäftigt, de här har man hört talas om i Hifi-kretsar ett rätt bra tag nu, finns tillochmed de 'normala' användare som hävdar att det fungerar...
Och jag tyckte det var sjukt när det kom till Hifi, nu ska man använda det för mer hästkrafter och snabbare 0 - 100-tider, snacka om Placebo-effekt... :D

Rätt kul och se dyno-kurvorna... :tummenupp

Klart det funkar. Det fattar ju alla. En polares kompis kusin farmors väninna bromsade hojen efter ha monterat en så sten och hon fick typ 200hk på slangen.

Hifi snubbar köper ju faen allt möjligt skit bara det är dyrt nog eller? Alltså snackar 1m kabel för 3000:-. Själv hör man för fasen inte skillnad på mp3s genom 10m klasisjön kabel och deras prylar om det hade varit samma stereo. Ibland är det skönt att inte ha absolut gehör och värsta örnöronen :kocko

daemon skrev:

Notera patentet......

Är det någon som sedan är intresserad, har jag något bättre att erbjuda, till ett mera förmånligt pris. Gråsten från Stockholm.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :rofl
Fy fan va dum i huvet man kan bli när det är varmt och man dricker för dåligt. Letade för fullt på deras hemsida efter var det stod att man måste testa knark om man ska få köpa av dom. HAHAHA
sdb41719.gif

Last edited:
RFI som stör ECU'er, hallgivare och andra sensoriska värden är ett gissel. Jag är övertygad (well, snarare vet) att en taskig design på el-systemet beter sig bättre om man monterar störskydd (som är produkten de säljer). Jag var ner till SP (Sveriges Provnings- och Forskningsinstitut) i Borås för två år sen och CE-certifierade en testutrustning. Den produkt vi använde för att prova testutrustningen med fick vi störa av med 54 (femtiofyra!) stycken ferritkärnor (det "shakti-innovations" säljer) för att få ned RF-nivån tillräckligt för att kunna utföra EMC-testerna.

Det är ungefär som med Dynojet-kit. Vill man betala 1000 spänn för Shakti-prylar eller betalar 25 kronor för samma pryl från ELFA - efter man tagit reda på man verkligen behöver ett störfilter.

daemon skrev:

Notera patentet......

En gammal klasskompis till mig hävdade att han kunde få sin morsas 240 att gå 0-100 på 5 sekunder genom att slira på kopplingen. :tummenupp
ALLT är möjligt bara man är dum nog.

Klrz skrev:
Hifi snubbar köper ju faen allt möjligt skit bara det är dyrt nog eller? Alltså snackar 1m kabel för 3000:-. Själv hör man för fasen inte skillnad på mp3s genom 10m klasisjön kabel och deras prylar om det hade varit samma stereo. Ibland är det skönt att inte ha absolut gehör och värsta örnöronen :kocko

Jag kände en Hifi-snubbe med dyr och fin anläggning som bl.a. torkade sina sladdar med antistatspray men inte hörde att mellanregisterelementen hade tystnat i båda hans högtalare. Han blev lite irriterad när jag påpekade det och det tog någon vecka innan han slutade förneka att de verkligen var trasiga.

RWD skrev:
Jag kände en Hifi-snubbe med dyr och fin anläggning som bl.a. torkade sina sladdar med antistatspray men inte hörde att mellanregisterelementen hade tystnat i båda hans högtalare. Han blev lite irriterad när jag påpekade det och det tog någon vecka innan han slutade förneka att de verkligen var trasiga.
Herregud! :) Audiofiler är roliga!

RWD skrev:

:rofl
En riktig AudioFil med andra ord :rolleyes:

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form