trimma eller sälja o byta till nyare

Köp nyare, vikten kommer du aldrig (nästan iaf) ifrån. Bara en ZX7R är väl stor skillnad.

summerbar skrev:
ska man trimma en kawa zxr 750 eller ska man bara köpa något fetare ...???????? :kocko

Jag hade nog sålt o köpt nåt fetare. Kawan e iofs häftig men den e väldigt stor o tung så fler hästar gör den nog inte så mycke skojigare...om vi inte snackar turbo förstås!? :)

Edit: Jag förmodar att de e Ninjan du snackar om...annars blir jag nog tvungen att ta bort "häftig"

summerbar skrev:
ska man trimma en kawa zxr 750 eller ska man bara köpa något fetare ...???????? :kocko

Varför inte! Håller själv på att uppdaterar min gammel gixxer från 88 och räknar med ca 135hr på slangen om allt går som det skall :banana

Sälj och byt till nyare hoj, hästkrafter i all ära men en nyare hoj ger dig mer.
Säger jag med urtidsmaskinen:lol

ska bara ha o leka med o lära mig leka mm mm.. sen får man se om man ska köra lite bana... det går å andra sidan bra redan nu men hänger inte med på toppen... och är faktiskt lite tung och slänga ner till fotpinnarna.........
hmmm vet inte..... :confused:

men va fan om ja får det o gå fett så vore det ju as kul :banana
vad andra skulle bli förvånade när jag hänger på!

och med turbo..... hehe FETT! :yoparty

Benet X3M skrev:
Byt till något fetare!! det gjorde jag! mouhahaha :tungan

Skojar bara! simma lungt gamle vän! :yoparty

ha... ha.... ha.... ja det låter ju bra men vi får la se vad som hägrar! :hihi

det e slangen som gäller :banana

Är det tredje tråden om denna ZXR750, trimma eller sälja?

Jag skulle fråga mej själv om jag är villig att meka, svära, gråta och skrika, men ha jäkligt kul. Eller köpa nytt och vara som alla andra.

Tung? ja din cykel är tung och du kan kanske lyckas skala av ett par kg men sen är det stopp. Ett exempel är min Gsxr750. Orginal 122hk(veven) och 248kg, nu eftermånga svordommar 221kg och ??Hk men med mer 150 på slangen ska det va. Som en helt ny cykel lätt smidig och grymmt pulver. Det bästa av allt är att den ser inte ut som alla andra cyklar, låter inte som andra, det finns bara en enda och det är min.

Qwerty skrev:
Är det tredje tråden om denna ZXR750, trimma eller sälja?

Jag skulle fråga mej själv om jag är villig att meka, svära, gråta och skrika, men ha jäkligt kul. Eller köpa nytt och vara som alla andra.

Tung? ja din cykel är tung och du kan kanske lyckas skala av ett par kg men sen är det stopp. Ett exempel är min Gsxr750. Orginal 122hk(veven) och 248kg, nu eftermånga svordommar 221kg och ??Hk men med mer 150 på slangen ska det va. Som en helt ny cykel lätt smidig och grymmt pulver. Det bästa av allt är att den ser inte ut som alla andra cyklar, låter inte som andra, det finns bara en enda och det är min.

SANT! :fyllisar

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...