Trimm till cbr

hehe tror knappas att den toppar 140 om man bara bytar ljudämpare.... jag blev omkörde av en cbr i veckan.. när jag körde bil och med släp efter... fan vad seegt det såg ut att gå!

sa inte att den toppar 140 utan att den har varit upope i det (med vind å nedför såklart)

min toppade 125 me den ljuddämparen.

Gondala skrev:
sa inte att den toppar 140 utan att den har varit upope i det (med vind å nedför såklart)

min toppade 125 me den ljuddämparen.

men det gör den ju orginal också

edit kanske ska säga att jag gjort 130 ihop krupen på en sån där:)

ca 1.80m 75-80 kilo

SmackMan skrev:
jag blev omkörde av en cbr i veckan. fan vad seegt det såg ut att gå!

haha så du menar på att du tror att alla kör full gas jämt och ständigt?

Edit: om det var så att han låg bakom kåpan behövde han väll inte heller ha full gas? sen kanske du körde fort också?

Last edited:
Gondala skrev:
att hans toppar 150 är lögn.
[/url]

Varför? både jag och min kompis har kört i 140 på raksträcka.. (med medvind såklart) har vart uppe i 146 på mätaren i liten nerförsbacke..

Edit: Pressar du tillräckligt länge så glider den upp 140 (om du har medvind det vill säga).

Last edited:
Vill du ha power, köp 2takt. Vill du att det ska hålla, ha 4takt med lite power.

hehe joo jag körde ganska fort... hmm 90.. man sug hur han drog full gas och kröp ner under kåpan.. haha slött var det.. och så hade den sådan där ful "rajs" lack, den går säkert fortarade för det:P

japp jag har me varit uppe i 145. men man kan inte säga att den toppar 145. för att när jag kör på vanlig väg gör den 125.

Back