Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej det är ju det, jag säljer den troligtvis till hösten lr nästa vår.cRoC skrev:Det är typ 700kr/hästkraft.. För 3000 spänn får du en ganska rejäl upphottning av motorn hos tex www.ebos.se
Skit i det eller trimma orginalprylarna är mitt tips, du ska ju ändå inte ha kvar hojen särskilt länge?
mito_4_ever skrev:nej det är ju det, jag säljer den troligtvis till hösten lr nästa vår.
men om den skulle skära så har jag ju en extra å andra sidan så är det ju den nya som skär isf. hmm klurigt.agneman skrev:Visserligen .
Du borde inte köpa det om det inte går avsevärt mycket fortare, vilket jag tvivlar på att det gör ...
H4 skrev:Hade 165 cc polini kitet på min Mito innan. Gav inte nämnvärt mycket mer effekt, runt 4-6 hk, ombestyckad och dessutom hade den carbon reeds.
Bättre bottendrag är syftet med ett big bore kit på tvåtakt 125 cc om du frågar mig.
mito_4_ever skrev:men om den skulle skära så har jag ju en extra å andra sidan så är det ju den nya som skär isf. hmm klurigt.
nej om inte din 165cc gjorde någon större skillnad så lär ju inte den heller göra det på min. Så det får nog bara bli att köpa en annnan pipa å kn-filter.H4 skrev:Skulle våga påstå att jag hade en bra setup, 34 mm förgasare med två eller tre storlekar större munstycken än original. Carbon reedsen hjälpte väl också till lite.
H4 skrev:Hade 165 cc polini kitet på min Mito innan. Gav inte nämnvärt mycket mer effekt, runt 4-6 hk, ombestyckad och dessutom hade den carbon reeds.
Bättre bottendrag är syftet med ett big bore kit på tvåtakt 125 cc om du frågar mig.
cRoC skrev:Köp ett effektavgassystem istället. Ger inte bara effekt utan ett ballare ljud och lägre vikt. Dessutom går det aldrig (nåja) sönder.
StewOo skrev:en big bore cylle och en kit-cylle är inte samma sak!
Mr_Malossi skrev:hehe lägre viktJa du.. det kan man alltid ha som argument
![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |