trimavgassytem??

Mini Mulle

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Ort
stockholm/Haninge
Hoj
Orion 29 125cc (cross)
finns det trimavgassytem som passar direkt till 14E utan att behöva moddas??
isf vart och är det ngn som har köpt och testat?? eller om det är ngn här som köper hem delar till 14E, som säljer trimkrökar, skicka ett PM
 
jag har kollat ditt projekt på pocketbike, ser bra ut!!!! har du ngn koll på vad den gör nu efter allt trim?
 
Last edited:
Mini Mulle skrev:
skulle vara kul att se hojen irl, vad sägs om ica Maxi parkeringen till våren :tummenupp


Hehe e väldigt sugen själv på att se vad den gåt i nu, tror att dne mest fått till axxet men det draget har ökat på bra iaf :) får återkomma när man kunnat testa den ut till max
 
16f

e det nån som vet vart man kan köpa trimmsystem till min hobbexmoto...tror det e en 16f...
 
röjgren skrev:
e det nån som vet vart man kan köpa trimmsystem till min hobbexmoto...tror det e en 16f...

bbmoto, lr w-motoracing. Samma motor som 14 E som sagt.
 
MasterDanne skrev:
det är likadan motor som på 14E eller har jag fel ? :va
16I eller vad den heter har iag exakt likadan motor som 14E


mm jag tror dom har samma motor ser ut så iallfall....tänkte att jag skulle köpa ett helcromat avgassystem....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top