Trim till Aprilia sr125

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Nu har jag sålt min köra aprilia sr 50 pendlar eu moppe för att jag inte vill bli av med kortet pga trim!
Istället passa jag på att köpa en lika dan fast en 2002 aprilia sr 125 lätt mc.
Nu undrar jag vart jag får tag på trim till den tex förknasare avgas och koppling/variator.....

Om jag blir stoppad med en vespa 125:a som är trimmad och jag har mellan kort inte för lätt mc.... vad händer?

bilder kommer snart.....

Tja polisen säger väl OMBESIKTNING o lite böter mend et e inte direkt farligt

Oki....

Men jag har ju prövotid på mitt körkort!
Jag hade nämligen en Eu moped som var trimmad förrut och har varit nära ett par ggr att åka fast så jag sålde den och bytte till 125 istället när jag fick mitt mc kort!
Det borde ju vara som att sätta på slip ons på min ducce att buta avgassystem på en vespa??? eller???

Kan säga att den är bra tam, går nästa lika fort upp till hundra som vespan kanske lite fortare men efter 60 så hade vespan ett mycket bättre klös. 125 känns helt död när man vrider fullt vid 70 där min eu moped bara skulle stuckit!
Så det känns som ngt trim ska dit iaf....

Men varför skaffar du 125a om du har mellan mc körkort? Antar att du vill ha din scooter som stadshoj men det finns ju betydligt större saker med mer efekt än vad en sr 125a har

Jag har en sådan....

Så jag använder vespan till att pendal till jobbet på och en sådan här för att ha kul med...

Bifogat

• avgas pole0003.jpg
    avgas pole0003.jpg
    71.1 KB · Visningar: 78
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph