trim system husaberg!! snälla någon!?

Qwintus_

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2010
Hoj
Husaberg Fs650-03a
Ingen som har ett eller vet ngn som har ett akrapovic eller annat helsystem till salu!?
jag letar överallt efter ett men finns inget att hitta verkar de som:( i värsta fall får jag väl ta ett slip-on om de är någon som har ett?,
det ska i alla fall passa på en Husaberg fs650 03a!
finns de något som passar från tex en ktm lr annat märke?

tacksam för svar! MVH Nick:)

Systemet är Husaspecifikt....

Fanns iaf tidigare gott om FP och liknande superbullriga system som inte längre kunde användas inom racing och därför reades ut....

Det är väl sånna som jag som ligger på det du söker. Man vill ju ogärna sälja det man en gång har köpt. Har ett FP titan helsystem som inte längre används, säljer inte men byter gärna mot något roligt. Behöver 16.5" framfälg. Annars maila dave Clarke, han har liggandes hur mycket bråte som helst. Har sett det med egna ögon. www.daveclarkeracing.com .

Race me,ser att du har samlat på dig lite husor.har själv bara åkt 650 (enduro) Letar nu ny cykel är stor motinär som inte är så brydd i varvtider längre,däremot effekt och vridtorsk har du något tips? Enligt ett husaorakel i fagersta som har skruvat en del åt mej så tyckte han 550:an var piggast.

obs! förlåt om jag bara hoppade in i tråden

Last edited:
Systemet är Husaspecifikt....

Fanns iaf tidigare gott om FP och liknande superbullriga system som inte längre kunde användas inom racing och därför reades ut....

ja men om dom är bullriga gör inget jag ska inte tävla med det, jag är bara ute efter ljudet, och ger det dessutom lite effekt så är de bara ett plus:)

de är föressten ingen av er som har en svart tank till min husa? lr vart jag kan köpa en, eller går de att måla om min?:)

Måla en tank funkar sällan bra.

Expanderar alltid på grund av trycket så spricker färgen.

Det verkar va svårt åh hitta ett beg system till våra husor:) kanske rensa original dämparen såålänge i brist på annat? Det borde ju låta HÖgre iaf haha :)

de är föressten ingen av er som har en svart tank till min husa? lr vart jag kan köpa en, eller går de att måla om min?:)

Måla en tank funkar sällan bra.

Expanderar alltid på grund av trycket så spricker färgen.

Ett trick är att "måla" hela tanken i epoxy innan man lackar den... Det är gjort på min XR 600...

Bara ett tips... Får ni de inte att funka så skyll inte på mig för då har ni gjort fel :tungan

slå te på de första ni ser... stoppade i 190 huvud, 42 lågfart, OBDTR-nål i min när ja slängde på akra... stiftet e lite ljust men hon har gått klockrent i ca 75h...

Först lipas det över att det aldrig finns några system till salu sen när det finns så är det helt tyst!!
Vetti fan om man inte skulle putsa upp det o lägga det på hyllan istället utifall man får Husa återfall.........

Först lipas det över att det aldrig finns några system till salu sen när det finns så är det helt tyst!!
Vetti fan om man inte skulle putsa upp det o lägga det på hyllan istället utifall man får Husa återfall.........

Kanske priset som e fel? :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...